• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Laaban

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
15 Oktober 2019
Meddelanden
391
Mottagna reaktioner
144
Poäng
327
Jag börjar bara bli mer o mer irriterad på det här kortet!!! Kan inte handla i vanliga kiosker o imorse när jag skulle tanka så gick inte det heller!!!! Fast jag hade pengar på kortet.
Någon mer som upplever strul?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jinnarparen

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
30 Juni 2020
Meddelanden
222
Mottagna reaktioner
74
Poäng
217
Jag börjar bara bli mer o mer irriterad på det här kortet!!! Kan inte handla i vanliga kiosker o imorse när jag skulle tanka så gick inte det heller!!!! Fast jag hade pengar på kortet.
Någon mer som upplever strul?
Ska du använda det för att tanka, så harjag märkt att man måste ha minst 1500kr på det då är så stor summa som reserveras på kortet i samband med tankning.. det konstiga är att man inte behöver ha det på sina vanliga bankkort för att tanka, då kan man ha 200kr eller vad man nu har.. men kan ha att göra med att det är ett debit kort...
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 775
Mottagna reaktioner
2 690
Poäng
1 677
Fick höra att man kan delbetala kontantuttag man gör? Stämmer de verkligen ? :thinking:
 

Lolen

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
10 Oktober 2014
Meddelanden
395
Mottagna reaktioner
59
Poäng
187
Ska du använda det för att tanka, så harjag märkt att man måste ha minst 1500kr på det då är så stor summa som reserveras på kortet i samband med tankning.. det konstiga är att man inte behöver ha det på sina vanliga bankkort för att tanka, då kan man ha 200kr eller vad man nu har.. men kan ha att göra med att det är ett debit kort...
600 behöver du för att tanka på der
 

Kharin

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
10 Januari 2018
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
105
Poäng
307
Funkar det att delbetala överföring från paypal. Någon som vet? Tänkte prova i slutet på veckan men skulle vilja veta säkert innan jag testar. Vet det funkat tidigare men det står att det inte ska gå att delbetala överförings tjänster så blir väldigt osäker. Någon som nyligen kunnat delbetala en överföring via paypal? Kommer pengarna tillbaks på kortet direkt när man trycker på delbetala? Hoppas någon vill svara på mina funderingar.
 
Senast ändrad:

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Ja.
Det fungerar med PayPal.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp