• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Köp och sälj tråden

TjenaAlla

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
17 Augusti 2023
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
0
Poäng
6
Nån som kan handla i nån elektronik butik, hör av er:) Netonnet , Elgiganten mm, behöver bland annat en dator för ca 10-11k… Finns i Malmö
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

fozty

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
3 Augusti 2018
Meddelanden
23
Mottagna reaktioner
3
Poäng
7
Jag kan köpa saker på netonet om ni pröjsar 80 % av värdet upp till 20k
 

arwid

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
25 Januari 2013
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
En sak jag funderat över är vad den normala "rabatten" är om man köper något via den här tråden alltså betalar man 50-70% av ursprungspriset eller mer?
 

TjenaAlla

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
17 Augusti 2023
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
0
Poäng
6
En sak jag funderat över är vad den normala "rabatten" är om man köper något via den här tråden alltså betalar man 50-70% av ursprungspriset eller mer?
50-70% verkar det vara ja beroende på vad det är och hur mycket det kostar , över 70% blir det inte värd det , många kunder får ju 10-20% direkt från butiken men som sagt det bror på vad det är
 

KalleSpelare

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
2 December 2021
Meddelanden
529
Mottagna reaktioner
240
Poäng
417
Tröttsamt att läsa alla dessa kommentarer…

Anledningen till att det blivit så är för att folk som inte kan/får ta vanliga lån maxar krediter och tar allt de kan på avbetalning för att få lös pengar innan alla instanser börjar sätta spärr och berörd person får leva med utmätning och förskjuter det hela längre fram..

Så folk som BER om att någon annan ska beställa för att få billigare och att personen ska sätta sig mer i skiten är smutsiga människor.

”om inte av mig så av någon annan” värsta jag hört. Pinsamma är ni.
 

KalleSpelare

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
2 December 2021
Meddelanden
529
Mottagna reaktioner
240
Poäng
417
Jag har köpt åt folk med hjälp av olika rabatter som jag får via företaget. Men då har jag fått köpa med 20% rabatt och sålt med 20% rabatt för att ställa upp för de som har de som mig eller sämre.
Ingen vinning på det.
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 324
Mottagna reaktioner
1 823
Poäng
1 247
Tröttsamt att läsa alla dessa kommentarer…

Anledningen till att det blivit så är för att folk som inte kan/får ta vanliga lån maxar krediter och tar allt de kan på avbetalning för att få lös pengar innan alla instanser börjar sätta spärr och berörd person får leva med utmätning och förskjuter det hela längre fram..

Så folk som BER om att någon annan ska beställa för att få billigare och att personen ska sätta sig mer i skiten är smutsiga människor.

”om inte av mig så av någon annan” värsta jag hört. Pinsamma är ni.

Jag har sett fler personer erbjuda sig att handla på presentkort än genom att skuldsätta sig. Dessutom är inte trådens syfte att moralisera kring vad som är rätt och fel, utan att erbjuda tjänster och gentjänster.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp