• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Köp och sälj tråden

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
15 Januari 2019
Meddelanden
2 502
Mottagna reaktioner
1 017
Poäng
927
Ja, alla är väl inte arslen som blåser folk.

Men lärt mig att när folk ”Du vet att jag är seriös kompis” kommer inte får mig att swisha i förväg..
Nä, skulle köpa en iPhone här förra veckan lokalt, personen ville dock ha deposition så backade ur affären.

Dök upp i facebookgruppen att X hade blivit blåsta. Dock gällde det playstation då men var samma person.

Verkar vara populärt blåsa folk på en PS5 ser det ofta.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
Nä, skulle köpa en iPhone här förra veckan lokalt, personen ville dock ha deposition så backade ur affären.

Dök upp i facebookgruppen att X hade blivit blåsta. Dock gällde det playstation då men var samma person.

Verkar vara populärt blåsa folk på en PS5 ser det ofta.
Förmodligen för det är enkel sålt och på något vänster intalar de sig att de kommer kunna lösa skulden/betalningen innan det leder till konsekvenser.

Dumt, beror även på vem man lurar. Vissa har inget emot en "dörrknackning" medans andra bara anmäler eller struntar i anmälan till och med.

Just Iphones är även stort belopp skicka nån betalning i förskott är aldrig rekommenderat.

Möta upp face2face eller Blocketpaketet är säkrast nog.
 

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
15 Januari 2019
Meddelanden
2 502
Mottagna reaktioner
1 017
Poäng
927
Förmodligen för det är enkel sålt och på något vänster intalar de sig att de kommer kunna lösa skulden/betalningen innan det leder till konsekvenser.

Dumt, beror även på vem man lurar. Vissa har inget emot en "dörrknackning" medans andra bara anmäler eller struntar i anmälan till och med.

Just Iphones är även stort belopp skicka nån betalning i förskott är aldrig rekommenderat.

Möta upp face2face eller Blocketpaketet är säkrast nog.
Gillar tradera själv, folk bygger en historik där av försäljningar så du har något riktigt att titta på om en person.

Blocketpaket är väl också bra där du får inspektera varan innan pengarna släpps till säljaren.
 

KalleSpelare

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
2 December 2021
Meddelanden
529
Mottagna reaktioner
240
Poäng
417
Gillar tradera själv, folk bygger en historik där av försäljningar så du har något riktigt att titta på om en person.

Blocketpaket är väl också bra där du får inspektera varan innan pengarna släpps till säljaren.
Ja, har kört lite tradera jag också. Mestadels som säljare.

Vi borde ju göra en tråd med lista på konton och namn som folk ska passa sig för. Tex, Maki här på forumet som blåser barnfamiljer till höger och vänster.
 

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
Gillar tradera själv, folk bygger en historik där av försäljningar så du har något riktigt att titta på om en person.

Blocketpaket är väl också bra där du får inspektera varan innan pengarna släpps till säljaren.
Det man ska vara försiktig kring tradera recensioner är kanske ifall nån sålt massa pennor exempelvis och byggt upp recensioner på det för att sedan sälja en dyr vara och luras på det, hänt en del gånger. Men kollar man närmre kan man undvika det.

Blocketpaket är bra det med även om det tar några extra dagar.
 

KalleSpelare

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
2 December 2021
Meddelanden
529
Mottagna reaktioner
240
Poäng
417
Det man ska vara försiktig kring tradera recensioner är kanske ifall nån sålt massa pennor exempelvis och byggt upp recensioner på det för att sedan sälja en dyr vara och luras på det, hänt en del gånger. Men kollar man närmre kan man undvika det.

Blocketpaket är bra det med även om det tar några extra dagar.
Tror blocketpaket är så vattentätt man kan komma såvida man inte möts
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 778
Poäng
9 547
Om någon har presentkort på :

Jollyroom
Boozt
RunForest
Isbjonofsweeden.com
Beredd.se

Skicka PM.

Flera utav dessa tar Klarna så har någon utrymme på Klarna men behöver få loss kontanter/swish skicka PM till mig.
Behöver en sak därifrån nämligen och är själv portad på vad jag tror är livstid hos Klarna :D
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Om någon har presentkort på :

Jollyroom
Boozt
RunForest
Isbjonofsweeden.com
Beredd.se

Skicka PM.

Flera utav dessa tar Klarna så har någon utrymme på Klarna men behöver få loss kontanter/swish skicka PM till mig.
Behöver en sak därifrån nämligen och är själv portad på vad jag tror är livstid hos Klarna :D
Jollyroom använder sig av jollyroom pay via avarda! :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp