• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jämkning

Det var en gång

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
20 Augusti 2021
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
77
Poäng
227
Hade 12% beslut för året men skickade in en ny ansökan då jag inser att den kan bli lägre. Tyvärr angav jag för stora inkomstuppgifter så nu blev jämkningen 29%. Suck, skickade in ny ansökan med rätt uppgifter men tar ju minst 2 veckor så blir kul lön nu i juni.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 776
Mottagna reaktioner
2 692
Poäng
1 677
Hade 12% beslut för året men skickade in en ny ansökan då jag inser att den kan bli lägre. Tyvärr angav jag för stora inkomstuppgifter så nu blev jämkningen 29%. Suck, skickade in ny ansökan med rätt uppgifter men tar ju minst 2 veckor så blir kul lön nu i juni.
Det beror ju på om du hunnit skickat nya beslutet till arbetsgivaren. Om du inte skickar in 29 % till dem så drar de ju 12 %. Så är det ju bara vänta tills nytt beslut kommer på de rätta uppgifterna.
 

Det var en gång

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
20 Augusti 2021
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
77
Poäng
227
Det beror ju på om du hunnit skickat nya beslutet till arbetsgivaren. Om du inte skickar in 29 % till dem så drar de ju 12 %. Så är det ju bara vänta tills nytt beslut kommer på de rätta uppgifterna.
Det går per automatik från Skatteverket t arbetsgivare numera
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
695
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Kan man jämka på utbetalningar från skatteverket? Typ föräldrapenning ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp