• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inledande skuldsanering

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 935
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Herregud är att dem som är drabbade får ingen satisfaktion. Känns bara konstigt, ska man också vara glad för att gärningsmannen gick ut ur fängelse för att få skadestånd.
Nej dom drabbade anhöriga får glädjas av möjligheten att hjälpa personen att bli skuldfri.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

En av er

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
1 107
Mottagna reaktioner
378
Poäng
517
Nej dom drabbade anhöriga får glädjas av möjligheten att hjälpa personen att bli skuldfri.
Okej, Okej.Alltså de mördare som gick ut efter sina korta fängelsestraff visade sig skäliga till skuldsanering eftersom de visade en tydlig brytpunkt när det gäller deras mördande och de drabbade anhöriga ska vara glada för att stackaren blir skuldfri. Fattar bara inte hur kunde jag inte förstå en så enkel sak tidigare.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 935
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Okej, Okej.Alltså de mördare som gick ut efter sina korta fängelsestraff visade sig skäliga till skuldsanering eftersom de visade en tydlig brytpunkt när det gäller deras mördande och de drabbade anhöriga ska vara glada för att stackaren blir skuldfri. Fattar bara inte hur kunde jag inte förstå en så enkel sak tidigare.
Jag är inte hundra på rubriceringen. Kan varit dråp, gissar att den suttit 7-8 år eller så.
Nej det är inte helt logiskt, men det är vad dom får ha i åtanke antar jag, att dom ändå får hjälpa till i någons ekonomiska rehabilitering.

Brottsrelaterade skulder försvårar läget, särskilt ekonomisk brottslighet. Det utesluts inte helt dock.
 

Kalleanke

Viktig medlem
Poäng: 51
Blev medlem
22 Mars 2024
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
13
Poäng
51
Pga.brott?Finns det någon chans att han någonsin i framtiden får skuldsanering?
Inte hela skulden det är 3 procent av hela beloppet. Dem var 50.000kr innan dem gick upp med räntan. Så ja det finns en stor chans få skuldsanering.
 

En av er

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
1 107
Mottagna reaktioner
378
Poäng
517
Inte hela skulden det är 3 procent av hela beloppet. Dem var 50.000kr innan dem gick upp med räntan. Så ja det finns en stor chans få skuldsanering.
Inte hela skulden det är 3 procent av hela beloppet. Dem var 50.000kr innan dem gick upp med räntan. Så ja det finns en stor chans få skuldsanering.

Dina skulder gick upp så mycket för att du inte betalde något under längre tid. Var du "förhindrad "?
 

En av er

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
1 107
Mottagna reaktioner
378
Poäng
517
Du har det verkligen inte lätt. Så mycket pengar kan du aldrig betala tillbaka, hoppas bara att dina "synder "inte har att göra med något våld och hoppas också du får skuldsaneringen så du kan börja ett nytt och bättre liv. Lycka till.
 

Kalleanke

Viktig medlem
Poäng: 51
Blev medlem
22 Mars 2024
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
13
Poäng
51
Du har det verkligen inte lätt. Så mycket pengar kan du aldrig betala tillbaka, hoppas bara att dina "synder "inte har att göra med något våld och hoppas också du får skuldsaneringen så du kan börja ett nytt och bättre liv. Lycka till.
2 st av dem relaterad brott till tjänsteman. En polis och en handläggare på en försäkringsbolag. Inget våld bara hot. 3dje person bedrägeri och det ångrar jag för.
 

En av er

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
1 107
Mottagna reaktioner
378
Poäng
517
2 st av dem relaterad brott till tjänsteman. En polis och en handläggare på en försäkringsbolag. Inget våld bara hot. 3dje person bedrägeri och det ångrar jag för.
Okej secco, hoppas verkligen du äntligen får skuldsanering. Jag är inte heller utan synder.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp