• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Inkomstdeklarationen idag börjar de skicka ut

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kash

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
8 Januari 2018
Meddelanden
128
Mottagna reaktioner
76
Poäng
217
Inkomst: 410k
Underskott: 73k
Belopp att få tillbaka: 23.4k
Galet. Trodde jag skulle få tillbaka 15k.
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Gör så, ska ta min första :). Tror de är annorlunda om man ansöker om jämkning eftersom det är för framtida utbetalningar. Har inte heller fått min, kollade min gamla…
Hade egen firma förut , då var det ännu mer kolumner att fylla i. Himla djungel det där. Men nyttigt att lära sig! :)
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 587
Mottagna reaktioner
1 101
Poäng
867
Hade egen firma förut , då var det ännu mer kolumner att fylla i. Himla djungel det där. Men nyttigt att lära sig! :)
Det är det verkligen, startade enskild förut men de va ju en evighetsprocess att avverka, lite trevliga avdrag fick man göra åtminstone :)
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Det är det verkligen, startade enskild förut men de va ju en evighetsprocess att avverka, lite trevliga avdrag fick man göra åtminstone :)
Ja jisses vad det tog tid. Ska starta upp igen tänkte jag. Men kom på hur mkt tid det tar att redovisa haha så drar mig för det.
 

Reparn

Aktiv medlem
Poäng: 36
Blev medlem
4 Februari 2022
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
13
Poäng
36
Där damp min ner i kivra. Blev 12204 tillbaka, mycket fint. Hade jag skattat mindre/korrekt förra året så hade jag ändå spelat bort pengarna:facejoy::axelryck:
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Men det är ju ytterst medvetet, hade helst velat ha 0 kronor i skatt/månad och sen få en jävla skattesmäll.

Jag lägger inte skatten på uteliv resor och nöjen utan jag lägger dom på lån och krediter med skyhöga räntor och lånar av pappa staten gratis.

Sen så får skatteverket ändå 300/K per år av mig så att det är win-win :D
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp