• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hyresrätt och skulder

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Beror helt på om dom tar UC eller Bisnode/Creditsafe.

Jag har blivit godkänd på två hyreskontrakt med snarlika förutsättningar som dig fast lite mindre inkomst. Den ena tog endast Creditsafe så då var det ingen fara; på den andra var det en "finare" hyresvärd som tog Bisnode och där hade jag dåliga förutsättningar i form av flera förfrågningar men blev godkänd där också.

Det är väl endast om de tar UC på dig som dom vet om att du har skulder; om dom nu inte får för sig att fråga om varför ditt underskott är högt vilket jag antar att det är.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Teemo

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Oktober 2020
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Beror helt på om dom tar UC eller Bisnode/Creditsafe.

Jag har blivit godkänd på två hyreskontrakt med snarlika förutsättningar som dig fast lite mindre inkomst. Den ena tog endast Creditsafe så då var det ingen fara; på den andra var det en "finare" hyresvärd som tog Bisnode och där hade jag dåliga förutsättningar i form av flera förfrågningar men blev godkänd där också.

Det är väl endast om de tar UC på dig som dom vet om att du har skulder; om dom nu inte får för sig att fråga om varför ditt underskott är högt vilket jag antar att det är.
Den ville jag skulle skicka in "Min UC", har skickat in alla papper nu och hoppas på det bästa. Detta gäller lägenhetsbyte, har inga hyres skulder.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp