• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Hur ”enkelt” är det att få en kredit hos fairlo?

Rådkillen

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
9 Augusti 2024
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
Jag undrar om det är någon som vet hur ”enkelt” det är att få en kredit hos fairlo?
Nu vet jag att dem inte tar uc längre vad jag läst här inne. Men ser dem om man skulle vara en gnutta överbelånad? Jag har inte använt mig av bisnode på flera år. Endast Creditsafe. Tacksam för svar
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bud

V.I.P
Poäng: 246
Blev medlem
25 Februari 2024
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
87
Poäng
246
Du har chans att få lån , testa
 

Athena

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
29 Januari 2023
Meddelanden
242
Mottagna reaktioner
172
Poäng
337
Då vi inte vet något om dina förväntningar. Vad du har inkomster, utgifter, betalningsanmärkningar, lån osv så är det svårt att säga om du skulle ha en chans att bli beviljad. Att Bud säger att du har en chans och få lån utan att veta dina förutsättningar och sen uppmuntra dig att testa är dumt.
 
Senast ändrad:

Bud

V.I.P
Poäng: 246
Blev medlem
25 Februari 2024
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
87
Poäng
246
Eftersom han har inte använt sig av bisnode på flera år då ökar chanser men så klart att man ska ha inkomst och uppfylla grundläggande villkor. Vad har du för förutsättningar Rådkillen annars?
 
Senast redigerad av en moderator:

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 307
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
3 086
Mottagna reaktioner
1 967
Poäng
1 307
Om du är överbelånad så syns ju ditt underskott på Creditsafe.
 

Bud

V.I.P
Poäng: 246
Blev medlem
25 Februari 2024
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
87
Poäng
246
Ja, de beviljar om du är kreditvärdig. Det beror på dina förutsättningar hur mycke du får låna. Ofta börjar det på 30 lax
 

Rådkillen

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
9 Augusti 2024
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
Eftersom han har inte använt sig av bisnode på flera år då ökar chanser men så klart att man ska ha inkomst och uppfylla grundläggande villkor. Vad har du för förutsättningar Rådkillen annars?

Eftersom han har inte använt sig av bisnode på flera år då ökar chanser men så klart att man ska ha inkomst och uppfylla grundläggande villkor. Vad har du för förutsättningar Rådkillen annars?
310 k / Inkomst , 1 uc, aldrig haft anmärkningar. Har lån som syns på uc för ca 335 k. Utöver detta ca 70 k. Därför jag undrade hur fairlo ser på detta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp