• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

hjälp! massiva skulder, använda inkomstpensionen

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

dallas1

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
31 Oktober 2019
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Svårt att avgöra vad som är vad av alla olika sorters pensioner som den totala summan består av? Det är inkomstpension, tjänstepension, premiepension.. Vilken är det man teoretiskt kan ta ut?
 

dallas1

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
31 Oktober 2019
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hm, ok.. Jag antar att det bästa alternativet är att fortsätta hoppas på skuldsanering då?
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 713
Mottagna reaktioner
1 717
Poäng
1 177
Svårt att avgöra vad som är vad av alla olika sorters pensioner som den totala summan består av? Det är inkomstpension, tjänstepension, premiepension.. Vilken är det man teoretiskt kan ta ut?
Det där kan du inte röra om du inte har åldern inne.
 

Dilbah

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
29 Maj 2018
Meddelanden
494
Mottagna reaktioner
421
Poäng
517
Märkligt... Jag tog mitt sista lån i maj 2018 för att täcka lån och betala räkningar och behövde inte alls redovisa något. Nu när KFM begär det är bara att skicka kontoutdrag visa vad lånet gick till.
 

dallas1

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
31 Oktober 2019
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Fick besked att kronofogden inte godkänner min ansökan om skuldsanering. Det lämnar få möjligheter till att bli fri från skulderna. Önskar verkligen att jag kunde ta ut mitt pensionssparande..
 

Dilbah

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
29 Maj 2018
Meddelanden
494
Mottagna reaktioner
421
Poäng
517
Fick besked att kronofogden inte godkänner min ansökan om skuldsanering. Det lämnar få möjligheter till att bli fri från skulderna. Önskar verkligen att jag kunde ta ut mitt pensionssparande..
Beklagar! Hur löd motiveringen?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp