• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp forumet att klaga på Microsoft

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 762
Mottagna reaktioner
1 902
Poäng
1 217
https://answers.microsoft.com/sv-se...of-their/4d45dcd5-fde0-408e-824a-31c3df1061a9

Alla hotmail/outlook/live adresser kan inte få mail från forumet, då de fått för sig att spärra en stor del av hela det datacenter vi ligger på för email spam :mad::mad::mad:. Fine, men då kan man gott låsa upp enskilda IP kan man tycka.

1. Skriv en rad i tråden ovanför, tex "Jag har samma problem, får inte mail från lånforum".
2. Klicka även i knappen i första inlägget "jag har samma problem".
3. Tack förhand

Du behöver ett Microsoft/Windows konto. Du kan skapa ett här: https://account.microsoft.com/

Lånforum vs Microsoft kan starta:wicked:
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

flaskhals

Aktiv medlem
Poäng: 91
Blev medlem
25 Juni 2024
Meddelanden
42
Mottagna reaktioner
27
Poäng
91
Jag jobbar inom IT och vi kör 365 online med Microsofts egna spam filter. Roliga är att den blockar i princip all e-post från hotmail.com! och gmail.com adresser.
Du får gå in i filtret dagligen och släppa dessa manuellt. Helt sinnes, varit så i över en månad nu... Kul när man hostar för bl.a. ett hotell som konstant får mejl från dessa adresser.
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 762
Mottagna reaktioner
1 902
Poäng
1 217
Jag jobbar inom IT och vi kör 365 online med Microsofts egna spam filter. Roliga är att den blockar i princip all e-post från hotmail.com! och gmail.com adresser.
Du får gå in i filtret dagligen och släppa dessa manuellt. Helt sinnes, varit så i över en månad nu... Kul när man hostar för ett hotell som konstant får mejl från dessa adresser.
Det låter urbota dumt.

Gmail löser detta utmärkt genom att över tid helt automatiskt vitlista avsändare som användare interagerar med, dvs öppnar och läser.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp