• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hedin bil Privatleasing

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 940
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Jaha så det är leasingen som är problemet här :) jag förstår… du är en äldre man som inte tror på leasing… jag förstår dig nu… sen att alla får samma ränta på billån oavsett kreditbetyg är du nog ensam att tro.
Vad är det för härskartekniker nu då?
Nej jag bryr mig inte så mycket om du leasar eller köper, det kommer inte vara mitt bekymmer sedan heller.
Nej det är jag inte ensam om.
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

FunderligFinurlare

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
5 Augusti 2024
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
35
Poäng
146
Jag måste ändå instämma med gamle Lasseman. Varför väljer du det dyraste sättet att köra bil på?
 

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
386
Mottagna reaktioner
227
Poäng
407
Vad är det för härskartekniker nu då?
Nej jag bryr mig inte så mycket om du leasar eller köper, det kommer inte vara mitt bekymmer sedan heller.
Nej det är jag inte ensam om.
Eller så besvarar du bara trådskaparen i vad den efterfrågar istället för att antyda hur personens ekonomiska situation ser ut baserat ett lån. Personen kanske inte förstår riktigt hur lån osv funkar och googlat och fått första alternativet eller något. Håll dig till ämnet istället för att antyda och skapa ett problem som inte är ditt.

Du som moderator borde hålla dig till att hålla det rent och fint eller? Så istället för att du ska tro att du kan utöva din härskarteknik med att du har fritt fram och skriva vad du vill så kanske du borde hålla dig till regler osv som ni själva satt upp på forumet att man håller det rent och snyggt. Med tanken på hur personen besvarade dig så är det väldigt tydligt att den personen kände sig attackerat av ditt svar så varför fortsätter du.

Stay on topic next time, om du har haft en dålig dag så kanske det är fel att ta ut det på forumet ta en promenad istället för att dryga dig.
 

Bud

V.I.P
Poäng: 246
Blev medlem
25 Februari 2024
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
87
Poäng
246
Hedin bil skulle jag iallafall undvika
 

Jahada

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
13 Augusti 2024
Meddelanden
20
Mottagna reaktioner
9
Poäng
26
Jag måste ändå instämma med gamle Lasseman. Varför väljer du det dyraste sättet att köra bil på?
Det är inte frågan här och tro det eller ej så har INGEN frågat dig om din åsikt om leasing eller dina felaktiga uppfattningar om vad som är dyraste sättet att köra bil på. Har du inget vettigt att säga kan du väl bara vara tyst?
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 762
Mottagna reaktioner
1 902
Poäng
1 217

Xaviar

Ny medlem
Poäng: 26
Blev medlem
14 Augusti 2024
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
5
Poäng
26
Köpte en Kia hos Hedins bil förra veckan. Full UC togs och Santander var långivaren.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp