• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

har cash2you höga lånkrav?

forummarna

Kunnig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
28 Maj 2012
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
20
Poäng
102
Sökte precis men fick avslag direkt. Jag har 2 äldre anmärkningar som jag fick innan min fast anställning som jag haft i över 1 år. Men det finns ju ingen bank som ens vill röra vid mig känns det som. Har det att göra med en utmätning (Dom kom inte fram till nåt. Är man pank så man pank. Man slutar inte betala en räkning för att det är kul.) som gjordes för 2 år sedan? Inte ens Lendo kunde erbjuda mig ett lån. Har någon liknande erfarenheter så hade det varit bra att veta!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Har du skuldsaldo kvar? Skulden måste vara betald om de ska godkänna lån med anmärkning
 

Tröttis

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
30 Oktober 2011
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Om man ser att autogirot är registrerat är lånet från cash2y beviljat då?
 

Biatch

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
6 Augusti 2012
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jah har oxå utmätningsförsök som försvinner i januari. Den har ställt till med mycket :( Så det verkar de mycket hårda på tyvärr :(
 

forummarna

Kunnig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
28 Maj 2012
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
20
Poäng
102
Har du skuldsaldo kvar? Skulden måste vara betald om de ska godkänna lån med anmärkning

Nej, är sedan ett år tillbaka skuldfri. Men det verkar dom inte bry sig om. Utmätningsförsök är väl ett rött utropstecken för dom. Synd, för man känner sig verkligen omyndig när man hela tiden nekas.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp