• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Flera bud på samlingslån!

Feskarn

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
4 September 2018
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Allt digitalt. Signering digitalt. Inga papper alls. Ingen lösenkrav för mig så jag fick hela summan. 185000kr till 6.3%.

Det låter ju helt fantastiskt. Håller på att ringa Marginalen nu för att se om jag har något lösenkrav =) Annars blir det nog dom. Erbjuder dom e-faktura? Skickar dom hem någon avi i brevlådan varje månad?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Det låter ju helt fantastiskt. Håller på att ringa Marginalen nu för att se om jag har något lösenkrav =) Annars blir det nog dom. Erbjuder dom e-faktura? Skickar dom hem någon avi i brevlådan varje månad?
Super bra:) nej ingenting alls i brevlådan! Man loggar bara in på deras internetbank för att se alla avier mm. Lycka till nu!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 034
Mottagna reaktioner
13 774
Poäng
9 547
Är det inte ganska höga räntor sett till hur bra förutsättningar trådens skribent har?
 

Feskarn

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
4 September 2018
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Är det inte ganska höga räntor sett till hur bra förutsättningar trådens skribent har?

Jo det är väl lite höga. Men jag hade som sagt 1,3 i UC. En månad gammal ff från Lendify för att försöka höja ett blanco där som ligger på 162.000 men det blev nekat. Hade totalt 4 ff. 5 med den som togs imorse.

Lånet jag har på Lendify ligger på 8,4%. Vilket också det är högt konstigt nog.

Hur som helst så valde jag nu Marginalen efter jag hade ringt dit. Bör även tillägga att jag hade fått 6,9% av Marginalen som bud, men efter mitt samtal fick jag en ränta på 6,4%.

Jag är så otroligt glad att jag fått till det här lånet. Äntligen en nystart och slippa alla dessa småkrediter som äter upp min lön. Nu blir det till att blockera ett antal sidor (Om nu lånet blir utbetalt), men det bör ju inte vara några problem.

Om det är någon som undrar så hade jag inte heller något lösenkrav från Marginalen!

/Feskarn
 

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Jo det är väl lite höga. Men jag hade som sagt 1,3 i UC. En månad gammal ff från Lendify för att försöka höja ett blanco där som ligger på 162.000 men det blev nekat. Hade totalt 4 ff. 5 med den som togs imorse.

Lånet jag har på Lendify ligger på 8,4%. Vilket också det är högt konstigt nog.

Hur som helst så valde jag nu Marginalen efter jag hade ringt dit. Bör även tillägga att jag hade fått 6,9% av Marginalen som bud, men efter mitt samtal fick jag en ränta på 6,4%.

Jag är så otroligt glad att jag fått till det här lånet. Äntligen en nystart och slippa alla dessa småkrediter som äter upp min lön. Nu blir det till att blockera ett antal sidor (Om nu lånet blir utbetalt), men det bör ju inte vara några problem.

Om det är någon som undrar så hade jag inte heller något lösenkrav från Marginalen!

/Feskarn
Marginalen är bra:) stor grattis till dig;)
 

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Jo det är väl lite höga. Men jag hade som sagt 1,3 i UC. En månad gammal ff från Lendify för att försöka höja ett blanco där som ligger på 162.000 men det blev nekat. Hade totalt 4 ff. 5 med den som togs imorse.

Lånet jag har på Lendify ligger på 8,4%. Vilket också det är högt konstigt nog.

Hur som helst så valde jag nu Marginalen efter jag hade ringt dit. Bör även tillägga att jag hade fått 6,9% av Marginalen som bud, men efter mitt samtal fick jag en ränta på 6,4%.

Jag är så otroligt glad att jag fått till det här lånet. Äntligen en nystart och slippa alla dessa småkrediter som äter upp min lön. Nu blir det till att blockera ett antal sidor (Om nu lånet blir utbetalt), men det bör ju inte vara några problem.

Om det är någon som undrar så hade jag inte heller något lösenkrav från Marginalen!

/Feskarn


Har oxå tackat ja till marginalen , inte fått några pengar ännu. Hur lång tid tog det för dig?
 

Feskarn

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
4 September 2018
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Har oxå tackat ja till marginalen , inte fått några pengar ännu. Hur lång tid tog det för dig?

Hej Kroken! Marginalen har varit väldigt smidiga änsålänge! Jag skulle nog vilja säga att det tog 4-5 bankdagar att få in pengarna på kontot. Däremot så tog det några extra dar iochmed att mitt lån betalades ut en fredag.
 

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Hej Kroken! Marginalen har varit väldigt smidiga änsålänge! Jag skulle nog vilja säga att det tog 4-5 bankdagar att få in pengarna på kontot. Däremot så tog det några extra dar iochmed att mitt lån betalades ut en fredag.

Ok :)
Jag har ännu inte fått några pengar, skickade in skuldbrevet i tisdags , de bör ha haft det i onsdags, fått till svar att det kan ta upp till 7 dagar....
Tråkigt att det skall ta sådan tid.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp