• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Finns det något hopp?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

danne123

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
23 Mars 2022
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Ja man hörde att det var en konflikträdd liten syltrygg, men det spelar ju knappast nån roll, kört är det iaf Och det är bara mitt eget fel. Så kan det gå.
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
989
Poäng
787
Ja man hörde att det var en konflikträdd liten syltrygg, men det spelar ju knappast nån roll, kört är det iaf Och det är bara mitt eget fel. Så kan det gå.
Visst det ändrar inte utfallet men jag hade velat för se vad man kan jobba på
 

danne123

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
23 Mars 2022
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Verkligen, blir dock personlig kk nu ändå så om man inte kör nått på svarta marknaden istället
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 911
Poäng
1 247
Verkligen, blir dock personlig kk nu ändå så om man inte kör nått på svarta marknaden istället
INTE att rekommendera. Låt det gå till inkasso och få till bra betalplaner. Tom löneutmätning är bättre…
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Ring collector o remember varför du inte fick bud? Tråkigt att du har ganska bra förutsättningar o inte fick nåt när många andra har mycket sämre förutsättningar får lån. Orättvist.
 

Ankki55

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
2 Februari 2019
Meddelanden
362
Mottagna reaktioner
148
Poäng
327
Konstigt att du inte fick några bud. Du har ju inte över 2 ggr din årsinkomst i lån även om man tar det med det utanför uc.
Jag rekommenderar att du betalar av på krediten och avvaktar till ditt uc-betyg är under 4 och då försöker igen. Valde du max återbetalningstid dvs 15 år när du sökte?
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 548
Mottagna reaktioner
2 156
Poäng
1 427
Ibland kan det vara så att dom räknar hur mycket du skrivit du betalar nu för lån... sen hur mycket nya kostar då plusar dom ihop dom två, då Kanske kalkylen inte går ihop. Så var det för mig på collector... så man ska nog skriva mindre än vad man betalar per månad. Ganska sjukt endå attt dom räknar vad man betalar nu plus det nya. Man samlar ju endå för att få ner kostnaden..
 

Ankki55

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
2 Februari 2019
Meddelanden
362
Mottagna reaktioner
148
Poäng
327
Hur mycket skrev du att du betalar för dina lån?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp