• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo slutfaktura?

Aquarius

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
18 Maj 2023
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
21
Poäng
92
Jag håller på med samma visa med just marginalen, 2 veckor har dom funderat på om mitt dokument jag fick av fairlo ska duga eller inte. Blir så trött så dom sa att dom vill ha ett dokument med namn, belopp och inbetalningsuppgifter på, och det fick dom…
Så du fick ut ett dokument från Fairlo? Eller har jag missuppfattat?

Jag fick svar på mail nu med alla uppgifter i mailet. Jag sparade mailet som en pdf och laddade upp hos Ikano. Hoppas dom godkänner det. Känns som att Fairlo inte är så medgörliga…
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ankikna

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
20 April 2020
Meddelanden
140
Mottagna reaktioner
61
Poäng
197
Så du fick ut ett dokument från Fairlo? Eller har jag missuppfattat?

Jag fick svar på mail nu med alla uppgifter i mailet. Jag sparade mailet som en pdf och laddade upp hos Ikano. Hoppas dom godkänner det. Känns som att Fairlo inte är så medgörliga…

Jag fick ett dokument av fairlo ja, men ett mycket enkelt dokument som marginalen tyckte var lite skumt.
 

Aquarius

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
18 Maj 2023
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
21
Poäng
92
Undra om fairlo förlorar många kunder just nu? Eller om folk helt enkelt accepterar inrapporteringen till uc
Alla som inte hänger här har nog ingen koll skulle jag tro. Dom sa till mig att jag gärna får behålla mitt nollställda konto om jag skulle behöva pengar igen… Tror inte det va?
 

ankikna

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
20 April 2020
Meddelanden
140
Mottagna reaktioner
61
Poäng
197
Alla som inte hänger här har nog ingen koll skulle jag tro. Dom sa till mig att jag gärna får behålla mitt nollställda konto om jag skulle behöva pengar igen… Tror inte det va?
Dom sa samma till mig, ”det är kostnadsfritt att ha kvar fairlo”, tack men nejjjjjjj tack!
 

Ankki55

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
2 Februari 2019
Meddelanden
362
Mottagna reaktioner
148
Poäng
327
Förlorar nog många kunder pga att de ska börja rapportera till uc.
 

biggen

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
25 Juli 2013
Meddelanden
384
Mottagna reaktioner
171
Poäng
347
Dom sa samma till mig, ”det är kostnadsfritt att ha kvar fairlo”, tack men nejjjjjjj tack!
Kanske kostnadsfritt men om dom rapporterar till UC så är det väl ganska troligt att krediten syns där om än outnyttjad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp