• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Viaconto - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
692
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Fick levla idag från 20 till 50. Fy fan vad underbart, fått vänta ett halvår men nu gick det. 1 FF sista tre månader, 7 inbetalningar på 20k och usla förutsättningar på Bisnode.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

wiran

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
4 Juni 2015
Meddelanden
825
Mottagna reaktioner
301
Poäng
497
Hejsan
Jag försökte levla fr 30-50 men avslog pga för många förfrågningar
Jag har 2 ff senaste 3månaderna vilket är 1 för mkt enligt fairlos tabel för levla.

En som togs 6:e dec och en 11:dec , betyder de om jag vänta till 7:e mars så går det att levla ?
tacksam för hjälp
Det ska gå om du har 6 inbetalningar också.
 

Cedric57

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 Juli 2020
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
Det verkar inte alltid finnas givna svar på när man kan levla trots att man tror att man uppfyller alla kriterier. Jag fick vänta både 4 och 5 månader mellan vissa höjningar trots få bisnodes(som dessutom bara var tagna hos fairlo). Däremot tror jag att KALPen är väldigt viktig på dom högre nivåerna. Jag lyckades komma upp till 100k till slut lyckligtvis men mitt råd är ta inte för givet att det går att höja alla gånger. Sköter du dig bör det dock gå vägen förr eller senare.
 

wiran

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
4 Juni 2015
Meddelanden
825
Mottagna reaktioner
301
Poäng
497
Hejsan
Jag försökte levla fr 30-50 men avslog pga för många förfrågningar
Jag har 2 ff senaste 3månaderna vilket är 1 för mkt enligt fairlos tabel för levla.

En som togs 6:e dec och en 11:dec , betyder de om jag vänta till 7:e mars så går det att levla ?
tacksam för
Jag har 3 korrekta inbetalning sen senaste höjning. Ska de gå då?
De har ändrat till 6 st inbetalningar.
 

wiran

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
4 Juni 2015
Meddelanden
825
Mottagna reaktioner
301
Poäng
497
  • För var tredje lyckad autogirodragning kan du ansöka om att Levla upp en nivå. Har du sex lyckade i rad kan du Levla upp två nivåer, och så vidare. För att Levla till 100 000 kr och 50 000 kr behöver du ha minst sex lyckade autogirodragningar i rad.
Det menas när man levlade senast, kan gå om kalkylen går ihop. Onödigt att dra på sig en massa förfrågningar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp