• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, hur mycket kan man få direkt?

Jim96

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
4 Maj 2022
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
62
Poäng
187
2-3 veckor eller 4 veckor har stor betydelse för min del, då FF försvinner och 2 krediter släcks på uppdateringen i mitten av Maj för mig. Kan därmed söka samlingslån. Kämpat och väntat på detta ett år.

Så ja, i detta fall har det 100% betydelse för mig.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
21881FA6-9C17-45BB-ACAB-76551E7F4D1F.jpeg
1C5FBF0F-5385-4702-8298-80B6BD1D23D6.jpeg
FD6BDA8A-2833-4743-A042-3BBCFF0A50A9.jpeg
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Är dom sjuka i huvudet?
Nej, de är snälla :facejoy: . De vill ”förbättra din kreditprofil” säger dem haha.

Som sagt, vi försöker avbetala och aldrig mer. Det var väntat när de började ändra deras jävla regler hela tiden ang antal Bisnode ff.
 

Skuldfri2023

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
3 Juni 2022
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
24
Poäng
101
Jag med, samma sits. Så om 4 veckor.
Men att folk fortfarande spekulerar och drömmar att Fairlo kommer göra undantag för befintliga mm är bara löjligt. Det blir precis som P.F.C. Körde creditsafe sen helt plötsligt rapporterade alla i januari till UC.
Ändra avtal i efterhand. Hoppas alla hör av sig och skriver dåliga recensioner för såhär gör man ej
 

Pojop

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
11 September 2021
Meddelanden
778
Mottagna reaktioner
373
Poäng
497
Jag förstår Fairlo även om det tar emot för många.
Dom får en bättre kreditbild av kunderna när man använder sig utav UC istället för bis/credit.

I långa loppet så hjälper dom faktiskt mer än det stjälper :)
 

ankikna

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
20 April 2020
Meddelanden
140
Mottagna reaktioner
61
Poäng
197
Jag tänkte att jag åtminstone skulle avsluta mitt lösa som har stått nollat i några månader nu för att den krediten inte ska finnas med på UC sen, för att till min förvåning läsa i deras FAQ att det inte går att separat avsluta lösa utan man måste avsluta både lösa och varda samtidigt…
 

Skuldfri2023

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
3 Juni 2022
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
24
Poäng
101
Jag förstår Fairlo även om det tar emot för många.
Dom får en bättre kreditbild av kunderna när man använder sig utav UC istället för bis/credit.

I långa loppet så hjälper dom faktiskt mer än det stjälper :)
Förstår tyvärr inte ditt resonemang. Det här kommer förstöra chanser för många som vill bli skuldfri och hoppas på ett samlingslån med låg ränta. Nu får man helt plötsligt 2 nya krediter in på uc som försämrar chanserna.

man tog ju fairlo av en anledning
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 030
Mottagna reaktioner
500
Poäng
597
Hoppas de blir lättare att få ökning om dom börjar med UC, eller om de fortfarande blir höga krav med 0-3 FF osv. och att dom höjer lånesumma också.
 

Pojop

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
11 September 2021
Meddelanden
778
Mottagna reaktioner
373
Poäng
497
Förstår tyvärr inte ditt resonemang. Det här kommer förstöra chanser för många som vill bli skuldfri och hoppas på ett samlingslån med låg ränta. Nu får man helt plötsligt 2 nya krediter in på uc som försämrar chanserna.

man tog ju fairlo av en anledning
Du får nog läsa igenom villkoren där först o främst, givetvis kan dom göra förändringar. Det är dom friskrivna ifrån.
Sen, när dom använder sig utav UC kan dom se den ansökandes (kunden) hela kreditbild. Vilket dom inte kunde på bisnode.
Dvs bättre bild av de hela.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp