• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Första från inkasso

JohannaJo

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
29 Augusti 2022
Meddelanden
84
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Så, nu kom den första fakturan från inkasso.
Känns tungt även om det är som planerat. Den kommer från qliro och är på ca 30000.
Ska jag inte göra nånting eller är det smartare att gå in och ansöka om avbetalningsplan, även om jag inte komma kunna betala den heller? Tänker om det drar ut mer på tiden innan den går vidare till kf.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kenza

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
11 Maj 2022
Meddelanden
306
Mottagna reaktioner
96
Poäng
267
Så, nu kom den första fakturan från inkasso.
Känns tungt även om det är som planerat. Den kommer från qliro och är på ca 30000.
Ska jag inte göra nånting eller är det smartare att gå in och ansöka om avbetalningsplan, även om jag inte komma kunna betala den heller? Tänker om det drar ut mer på tiden innan den går vidare till kf.
Fick du missbrukad kredit?
 

pinnen222

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
28 Maj 2018
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
110
Poäng
307
Fick min från fairlos egna inkasso igår. Min rådgivare sa att inte göra avbetalningsplan..inte lönt om skuldsanering ska sökas.
 

Kuzzie

Aktiv medlem
Poäng: 31
Blev medlem
10 Oktober 2023
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
7
Poäng
31
Så, nu kom den första fakturan från inkasso.
Känns tungt även om det är som planerat. Den kommer från qliro och är på ca 30000.
Ska jag inte göra nånting eller är det smartare att gå in och ansöka om avbetalningsplan, även om jag inte komma kunna betala den heller? Tänker om det drar ut mer på tiden innan den går vidare till kf.
Nyfiken, ser du något på din kredit om missbrukad kredit ? Du fick fakturan från Sergel?
 

JohannaJo

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
29 Augusti 2022
Meddelanden
84
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Vart ska jag se det? gick in på minus.se där syns ingenting än alla fall.
 

Kuzzie

Aktiv medlem
Poäng: 31
Blev medlem
10 Oktober 2023
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
7
Poäng
31
Ok förstår. Borde inte skulden försvinna från uc när den går in till inkasso? Syns den där för dig också ?
 

Kuzzie

Aktiv medlem
Poäng: 31
Blev medlem
10 Oktober 2023
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
7
Poäng
31
Kollade uc uppdatering, missköt kredit uppdateras 5gånger i veckan. Känns som de borde vara uppdaterad nu haha
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp