• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Era erfarenheter av Collector lån - Riktiga omdömen från låntagare

Vilket betyg skulle du ge Collector (5 bäst)

  • 5

    Röster: 8 34.8%
  • 4

    Röster: 11 47.8%
  • 3

    Röster: 2 8.7%
  • 2

    Röster: 2 8.7%
  • 1

    Röster: 0 0.0%

  • Totalt antal röstare
    23
  • Enkät stängd .
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 762
Mottagna reaktioner
1 905
Poäng
1 217
Jättebra recensioner. Tack alla.

Fyll gärna på med fler.
 

Ali

Aktiv medlem
Poäng: 157
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
58
Poäng
157
Någon som har mer att berätta angående att slå ihop sina collector lån till ett? Har två lån där ett på 180000 och ett på 20000 samt easyliving och betalkoll. Kan man slå ihop alla fyra eller gäller det bara lånen?
Vilken ränta kommer som gå efter då ska lånet har sämre ränta än det andra lånet. Tacksam för svar.
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 391
Mottagna reaktioner
1 149
Poäng
897
Någon som har mer att berätta angående att slå ihop sina collector lån till ett? Har två lån där ett på 180000 och ett på 20000 samt easyliving och betalkoll. Kan man slå ihop alla fyra eller gäller det bara lånen?
Vilken ränta kommer som gå efter då ska lånet har sämre ränta än det andra lånet. Tacksam för svar.

Du kan alltid ringa. Men tror din uc måste matcha för ett stort samlingslån. Men är en del som har 300-400 tusen enbart där så det lär nog gå. Men jag hade ringt i alla fall o speciellt om du är kund sen innan och skött dina betalningar. Dom tjänar ju ändå pengar på oss
 

Ali

Aktiv medlem
Poäng: 157
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
58
Poäng
157
Du kan alltid ringa. Men tror din uc måste matcha för ett stort samlingslån. Men är en del som har 300-400 tusen enbart där så det lär nog gå. Men jag hade ringt i alla fall o speciellt om du är kund sen innan och skött dina betalningar. Dom tjänar ju ändå pengar på oss
Det är inget samlingslån jag är ute efter utan på deras hemsida står det att man kan slå ihop sina lån man har hos dom och det tolkar jag inte som att någon uc görs men ah får vänta tills måndag när dom har öppet och höra med dom helt enkelt.
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 391
Mottagna reaktioner
1 149
Poäng
897
Det är inget samlingslån jag är ute efter utan på deras hemsida står det att man kan slå ihop sina lån man har hos dom och det tolkar jag inte som att någon uc görs men ah får vänta tills måndag när dom har öppet och höra med dom helt enkelt.

Det är kanske något nytt. Låter bra!

Ring dom! Är verkligen en trevlig kundtjänst
 

Ali

Aktiv medlem
Poäng: 157
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
58
Poäng
157
Har man flera lån hos collector så erbjuder dom att man nu kan slå ihop dom utan en uc. Och man får ränta efter den lägsta räntan man hade på lånet. Man får välja hur många år man vill lägga upp det på och styra månads konstnaden. Så himla bra det här va
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Har man flera lån hos collector så erbjuder dom att man nu kan slå ihop dom utan en uc. Och man får ränta efter den lägsta räntan man hade på lånet. Man får välja hur många år man vill lägga upp det på och styra månads konstnaden. Så himla bra det här va
Du fick det bekräftat från Collector?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Ja jag ringde dom idag och signerade allt och fick de godkänt.det står på deras sida att det går så då ringde jag dom och kollade.
Jätte smidigt

Fick du inbakat även Betalkoll & Easyliving i detta? Vilken ränta fick du?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp