• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Dundle sms betalning

Kenza

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
11 Maj 2022
Meddelanden
306
Mottagna reaktioner
96
Poäng
267
Varför ska dundle hålla på och verifiera massa skit? För ett Paysafecard? Tagit 2 dagar nu och skickat bilder på körkort osv nu säger dem att de tar ytterligare 1 dag för att verifiera mitt nr? Något som varit med om liknande?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

MrPosted

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
131
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Varför ska dundle hålla på och verifiera massa skit? För ett Paysafecard? Tagit 2 dagar nu och skickat bilder på körkort osv nu säger dem att de tar ytterligare 1 dag för att verifiera mitt nr? Något som varit med om liknande?
Om man har handlat mycket av dom eller mycket regelbundet så görs kontroller som tar tid för att man inte ska missköta och smsbeställa mera. Ganska bra funktion kan jag tycka så man kanske tänker att det inte var smart att smsa 10 gånger om dagen
 

Kenza

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
11 Maj 2022
Meddelanden
306
Mottagna reaktioner
96
Poäng
267
Om man har handlat mycket av dom eller mycket regelbundet så görs kontroller som tar tid för att man inte ska missköta och smsbeställa mera. Ganska bra funktion kan jag tycka så man kanske tänker att det inte var smart att smsa 10 gånger om dagen
Det är ju lite konstigt att man inte ska sms beställa mer. Den funktionen och avgiften finns ju där för att kunna utnyttja det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp