• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
De kör inte creditsafe nu va? Gjorde preliminär ansökan fick 0!!! För många förfrågningar!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547

& Du kan höja upp till 55.000?

Fan avundas VERKLIGEN er som har den här tjänsten. Verkar inte bara vara sjukt bra utan även riktigt billigt.

Om jag i framtiden får en bra ränta hos Divide/Wästgöta kommer jag söka det ska ni veta :D!

Men fått uppfattningen att Divide kräver bisarrt bra betyg när dom gått över till Bisnode.
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
& Du kan höja upp till 55.000?

Fan avundas VERKLIGEN er som har den här tjänsten. Verkar inte bara vara sjukt bra utan även riktigt billigt.

Om jag i framtiden får en bra ränta hos Divide/Wästgöta kommer jag söka det ska ni veta :D!

Men fått uppfattningen att Divide kräver bisarrt bra betyg när dom gått över till Bisnode.

Tror han menade att han fick höja från 25k till 30k.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Nej nej, hade 25K sen innan och fick nu höjning till 30K.

& Du kan höja upp till 55.000?

Fan avundas VERKLIGEN er som har den här tjänsten. Verkar inte bara vara sjukt bra utan även riktigt billigt.

Om jag i framtiden får en bra ränta hos Divide/Wästgöta kommer jag söka det ska ni veta :D!

Men fått uppfattningen att Divide kräver bisarrt bra betyg när dom gått över till Bisnode.
 

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
& Du kan höja upp till 55.000?

Fan avundas VERKLIGEN er som har den här tjänsten. Verkar inte bara vara sjukt bra utan även riktigt billigt.

Om jag i framtiden får en bra ränta hos Divide/Wästgöta kommer jag söka det ska ni veta :D!

Men fått uppfattningen att Divide kräver bisarrt bra betyg när dom gått över till Bisnode.
Ja dom är mycket bra
& Du kan höja upp till 55.000?

Fan avundas VERKLIGEN er som har den här tjänsten. Verkar inte bara vara sjukt bra utan även riktigt billigt.

Om jag i framtiden får en bra ränta hos Divide/Wästgöta kommer jag söka det ska ni veta :D!

Men fått uppfattningen att Divide kräver bisarrt bra betyg när dom gått över till Bisnode.
Dem är mycket bra har haft dem i över ett år nu mycket nöjd, fick först 25.000 fick sedan efter 1 år höja till 40.000 dock ny Bisnode men räntan är bara 4,95 för mig. Räntan är mellan 3,95-7,95
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Ja dom är mycket bra

Dem är mycket bra har haft dem i över ett år nu mycket nöjd, fick först 25.000 fick sedan efter 1 år höja till 40.000 dock ny Bisnode men räntan är bara 4,95 för mig. Räntan är mellan 3,95-7,95

jag har 25k o räntan är 2,66 ungefär när jag pröjsar runt Hisingen i månaden.

är din ränta ”bestämd” alltså? För mig varierar det beroende på hur mkt jag betalar in.
 

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
jag har 25k o räntan är 2,66 ungefär när jag pröjsar runt Hisingen i månaden.

är din ränta ”bestämd” alltså? För mig varierar det beroende på hur mkt jag betalar in.
Det stämmer beror på hur mycket du betalar in, har haft 4,9 i snitt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp