• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Direkt-Lån, ny ägare

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
ingen uc

ingen uc tagen vet ej vilket annat(har inte kollat)
fick pengar utbet innan jag fick avin
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Borde anmälas

Direkt-lån borde anmälas!! Jag gjorde en ansökan för flera dagar sen o har ännu inte fått något svar. Jag har mailet dom flera gånger men inget svar! Så jävla fräckt! De är bara ute efter de 50 kr som vi idioter betalar till dem i sms-avgift!! Jag tror inte att mån här har fått pengar av dem. De borde verkligen anmälas! Jag kommer att göra det och jag hoppas att det är fler här som gör det så att de är tvungna att stänga sin bluff-verksamhet. De jävla idioterna ska inte få fortsätta att tjäna pengar på att lura andra människor!!!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
lurad

Detta företag har väl sett möjligheten till en fin skattefri inkomst...Gratis mat varje dag och fickpengar varje dag som dimper in...för varje dag lär nog några offra sin sista femtiolapp till dessa utsugare....Fortsätter ni att ge bidrag till dessa skojare så slutar dom aldrig..Tänk dom får ju finfina små skattefria slantar varje dag av oss fattiga..
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ja precis! Det är fan inte klokt att det får pågå! Därför är det bra om så många som möjligt kan anmäla dessa bolag så att det blir ett stopp på det och att de inte kan fortsätta att lura folk, det är för jävligt!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag tror man anmäler hos Finansinspektionen. Annars så lär ju dom veta vart man ska göra just denna typ av anmälningar. Kan vara värt att kolla så vi kan sätta dit dessa skojare som skor sig på oss fattiga
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp