• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

dinfinans.se nytt lån

mrbig

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
2 Januari 2013
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Hur hittade du detta lån?.
Vart går ni ut och söker efter nya lån

Jag brukar ring FI och kolla om det ligger några ansökningar som inte registrerats ännu, och ibland med lite tur så svarar någon trevlig och säger ett namn och då är det bara att googla!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Ok du får du hänga där och info till oss;)
 

HejHejHejHej

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
1 November 2012
Meddelanden
61
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Smått oseriösa?
En bekant till mig ansökte i Torsdags em och han har inte ens fått ett mail medan vissa som ansökte i Fredags redan fått mail & pengar?
Bra inkomst utan anmärkningar så ytterst konstigt.

Verkar vara en hönsgård på stället och långt ifrån seriöst?
 

drake

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
14 September 2012
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Smått oseriösa?
En bekant till mig ansökte i Torsdags em och han har inte ens fått ett mail medan vissa som ansökte i Fredags redan fått mail & pengar?
Bra inkomst utan anmärkningar så ytterst konstigt.

Verkar vara en hönsgård på stället och långt ifrån seriöst?

Eller så ljuger din bekanta om sin inkomst och anmärkningar, det är väl inte helt ovanligt eller? Har han mailat supporten dom brukar svara blixtsnabbt.

Jag fick iaf mina pengar samma dag som jag ansökte.
 

aclc

V.I.P
Poäng: 257
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
531
Mottagna reaktioner
88
Poäng
257
DDom är seriösa. Bara det att dom fått in så mångaansökningar att dom inte hinner med. Maila dom
Så svarar dom.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
är det bara en person som jobbar där då eftersom de inte hinner med.dåligt.hur många lånegivare som e seriösa skyller på det.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
är det bara en person som jobbar där då eftersom de inte hinner med.dåligt.hur många lånegivare som e seriösa skyller på det.

Jag har jobbat på en av de större smslånebolagen och jag tror inte du ens kan drömma om hur mycket ansökningar det kommer in. så att skylla på att dom har många ansökningar uppfattar inte jag som oseriöst mer som sanning.
 

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
någon som vet hur dom skickar sina fakturor ? mail eller brev, och isåfall vilka fakturerar?
tack
 

HejHejHejHej

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
1 November 2012
Meddelanden
61
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Eller så ljuger din bekanta om sin inkomst och anmärkningar, det är väl inte helt ovanligt eller? Har han mailat supporten dom brukar svara blixtsnabbt.

Jag fick iaf mina pengar samma dag som jag ansökte.

Jo, tror säkert mycket nära bekant ljuger. Hur dum är du?
Dom har för övrigt skickat ett mail nu med besked att denne är godkänd tydligen.

Det konstigt är bara att han ansökte före vissa andra som redan fått utbetalt? Därav jag tycker det känns lite oseriöst? Man bör väl hantera ansökningar i den ordningen dom kommer in?
 

bloiii

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
3 Januari 2013
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Dom ÄR seriösa! Alla har fått sina pengar. Är du så desperat och otrevlig så förstår jag att dom inte vill låna ut en KRONA till dig!!!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp