• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

DinFinans.se Öppet igen

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Nu har vi fått ordning på alla system och pengarna har inte varit slut, nu kommer vi finnas tillgängliga hela tiden!

Är det någon kund som inte fått sina pengar så maila [email protected] så fixar vi det direkt.


Utbetalning till Swedbank hela helgen.

Tack för all förståelse med allt strul som varit.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Usch för dessa,otrevliga om man inte kan betala sin faktura i tid.Då hamnar man hos KFM direkt.Bääää
 

smillan

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
22 September 2012
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Tänk på detta

Hej alla!!
Jag håller med ovanstående.Har själv ett lån hos dom,fick en påminnelse från dom men får tyvärr ingen avbetalningsplan.Försent säger dom.Och man kan inte få något på inkasso heller utan det blir KFM direkt.
Så ha detta i åtanke bara,att ni hör av er innan fakturan går ut om ni vill ha avbetalningsplan.I mitt fall så jag det jobbigt med dödsfall i familjen och inte haft koll på mina fakturor och jag mailade och sa det till dom men tyvärr det går inte sa dom bara.Nej usch för dom säger jag bara.
Nu gäller det bara att hitta några pengar också,pusssst.
Ha en trevlig helg alla.
 

thah

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
12 Oktober 2012
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
erbjuder dom avbetalning på inkasso? Edit slarvläste tråden.. sorry
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej alla!!
Jag håller med ovanstående.Har själv ett lån hos dom,fick en påminnelse från dom men får tyvärr ingen avbetalningsplan.Försent säger dom.Och man kan inte få något på inkasso heller utan det blir KFM direkt.
Så ha detta i åtanke bara,att ni hör av er innan fakturan går ut om ni vill ha avbetalningsplan.I mitt fall så jag det jobbigt med dödsfall i familjen och inte haft koll på mina fakturor och jag mailade och sa det till dom men tyvärr det går inte sa dom bara.Nej usch för dom säger jag bara.
Nu gäller det bara att hitta några pengar också,pusssst.
Ha en trevlig helg alla.

Jag fick avbetalning det var inga problem, hur trevliga som helst! Dom skriver ju på sin sida att för att få avbetalning måste man höra av sig innan fakturan förfaller, det är väl rätt rimligt att man iaf hör av sig och hojtar till om att man inte kan betala! hade du bara hört av dig innan den förföll hade du säkert fått det du också!

Och direkt till KFM skulle jag ju inte tro alla går väl via inkasso eller?
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Att de går till inkasso betyder inte att du får en avbetalningsplan mobillån och smskredit ger ingen avbetalningsplan och det finns säkert flera.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag fick avbetalning det var inga problem, hur trevliga som helst! Dom skriver ju på sin sida att för att få avbetalning måste man höra av sig innan fakturan förfaller, det är väl rätt rimligt att man iaf hör av sig och hojtar till om att man inte kan betala! hade du bara hört av dig innan den förföll hade du säkert fått det du också!

Och direkt till KFM skulle jag ju inte tro alla går väl via inkasso eller?

När du fick avbetplan ... Hade du fått en påminnelse då eller hade den gått till inkasso eller var det innan påminnelse??
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp