• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Är uppe på 16% i UC-risk nu dessvärre med 6-7 "fräscha" UC-förfrågningar och dessutom blanco över deklarerad inkomst...

Nu är goda råd dyra. Alltså grejen är den OM jag bara får Collectors stålar så behöver jag inte så jävla mycket kvar.

Kanske 250.000 vilket inte bör vara så jävla omöjligt utan anmärkningar med en lön på 80K i månaden....

Hade bara någon gått med på att samla mina Credway/Tryggkredit/Easycredit hade jag kunnat ta ut dom pengarna....
 
Z

Zzzz

Gäst
Poäng: 0
Kolla med zmarta, opr finns ju där också om du tänkte söka där på måndag, du skrev nåt om det. De har andra banker som ej finns hos lendo. Tips bara, jobbar inte där
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Kolla med zmarta, opr finns ju där också om du tänkte söka där på måndag, du skrev nåt om det. De har andra banker som ej finns hos lendo. Tips bara, jobbar inte där

Stort tack! Behöver alla tips nu som ni kan komma på <3

OPR har jag redan sökt hos. Väntar på beslut...Får jag lån hos dom också på 100K så är jag nog mycket mycket nära. Euroloan väntar jag på 50.000 av. Där tror jag dock jag blir nekad.
 

EJP91

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
16 Mars 2015
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
34
Poäng
137
Hade helt missat att jag var medlem här i all stress runt ekonomin.
Väntar fortfarande på besked från marginalen trots att det stod beviljad och har signerat så säger de att det ej är klart vad tror ni?
De ville ha kompletteringar med leg på sambo plus hennes telefonnummer.

Och till deg @Terry då tycker jag att du är en oerhört stark person som orkar med detta, jag har vart på bristningsgränsen länge och hoppas nu på ett ok från marginalen.
Jag verkligen beundrar hur du kämpar på precis som många andra här inne (inklusive mig)

Vill bara säga tack till alla som finns på detta forum, det ger mig styrka att fortsätta kämpa och hålla mig spelfri:)

(''Desperat'' som jag kallat mig)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Marginalen verkar väldigt smidiga. Tror nog att du kan känna dig trygg!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp