• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Jag har fått bland annat Forex,Collector,Marginalen för att nämna några. Men har exempelvis Santander och vet att jag får höja upp till 105.000 där (Balanzia också).

Så min ambition är att ta ett lån nu via Lendo, avvaktar sista bankerna imorgon. Sen kommer jag ringa Santander & Wasa (Där jag har lån idag) säga dom kan se min senaste förfrågning och kolla om jag kan höja upp hos dom - sen kör jag en ny ansökning via Advisa.

Remember svarar inte. Dom var jag säker på....Vad fan?! Har ju bra UC, tror ni man kan ringa dom?

Vänta tills imorgon bitti o kolla om de trillar in
 

Hmm

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
426
Poäng
557
Vilka bjöd mest och till vilken ränta?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 778
Poäng
9 547
Har fått mellan typ 8 och 13% i ränta och hälften verkar ha svarat. Marginalen,Collector,Forex hela beloppet.
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Är du säker? Även om jag skulle välja en annan aktör?

Jag har svårt att se tyvärr att någon aktör går med på att exkludera lendo eller advisa om du sökt lån genom dom (skippa mellanhanden liksom) men får gärna berätta vad de säger så vi vet. Väldigt intressant
 

Pårättväg.

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
24 Augusti 2016
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
222
Poäng
407
Jag har fått bland annat Forex,Collector,Marginalen för att nämna några. Men har exempelvis Santander och vet att jag får höja upp till 105.000 där (Balanzia också).

Så min ambition är att ta ett lån nu via Lendo, avvaktar sista bankerna imorgon. Sen kommer jag ringa Santander & Wasa (Där jag har lån idag) säga dom kan se min senaste förfrågning och kolla om jag kan höja upp hos dom - sen kör jag en ny ansökning via Advisa.

Remember svarar inte. Dom var jag säker på....Vad fan?! Har ju bra UC, tror ni man kan ringa dom?
Remembers kreditkort var lätt att få. Fick 50 000 trots taskig uc minns jag. Går att föra över pengar därifrån.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 778
Poäng
9 547
350.000
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 778
Poäng
9 547
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp