• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Svart Kaffe

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
29 Mars 2019
Meddelanden
593
Mottagna reaktioner
234
Poäng
417
Jag har fått bland annat Forex,Collector,Marginalen för att nämna några. Men har exempelvis Santander och vet att jag får höja upp till 105.000 där (Balanzia också).

Så min ambition är att ta ett lån nu via Lendo, avvaktar sista bankerna imorgon. Sen kommer jag ringa Santander & Wasa (Där jag har lån idag) säga dom kan se min senaste förfrågning och kolla om jag kan höja upp hos dom - sen kör jag en ny ansökning via Advisa.

Remember svarar inte. Dom var jag säker på....Vad fan?! Har ju bra UC, tror ni man kan ringa dom?
Absolut ring Remember Terry...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Jag har fått bland annat Forex,Collector,Marginalen för att nämna några. Men har exempelvis Santander och vet att jag får höja upp till 105.000 där (Balanzia också).

Så min ambition är att ta ett lån nu via Lendo, avvaktar sista bankerna imorgon. Sen kommer jag ringa Santander & Wasa (Där jag har lån idag) säga dom kan se min senaste förfrågning och kolla om jag kan höja upp hos dom - sen kör jag en ny ansökning via Advisa.

Remember svarar inte. Dom var jag säker på....Vad fan?! Har ju bra UC, tror ni man kan ringa dom?
Det kanske kommer erbjudande från dom i morgon. Det är utanför öppettider nu.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 042
Mottagna reaktioner
13 777
Poäng
9 547
3.9% till 5.3% efter denna UC-ansökning. Det var inte SÅ farligt. Betyget kanske sänks trots att credway reggas...

PS: Collector gav ett bud - om jag väljer en annan aktör - kan jag ringa collector och be dom använda den förfrågningen som finns?
 

Pårättväg.

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
24 Augusti 2016
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
222
Poäng
407
Det kanske kommer erbjudande från dom i morgon. Det är utanför öppettider nu.
Ja när sökte du?
Kan vara s.k automatiska erbjudanden baserade på de uppgifter du uppgett samt din uc. Kan ibland med handläggarens/säljarens hjälp få t.o.m. bättre erbjudanden när de tittar på ansökan.
 

Svart Kaffe

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
29 Mars 2019
Meddelanden
593
Mottagna reaktioner
234
Poäng
417
3.9% till 5.3% efter denna UC-ansökning. Det var inte SÅ farligt. Betyget kanske sänks trots att credway reggas...

PS: Collector gav ett bud - om jag väljer en annan aktör - kan jag ringa collector och be dom använda den förfrågningen som finns?
Håller med ingen större fara....klart du kan rings dom o be dom använda den förfrågningen...
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 042
Mottagna reaktioner
13 777
Poäng
9 547
Ja när sökte du?
Kan vara s.k automatiska erbjudanden baserade på de uppgifter du uppgett samt din uc. Kan ibland med handläggarens/säljarens hjälp få t.o.m. bättre erbjudanden när de tittar på ansökan.

Jag sökte för 2-3 timmar sedan :D
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 042
Mottagna reaktioner
13 777
Poäng
9 547

Hmm

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
426
Poäng
557
Jag har fått bland annat Forex,Collector,Marginalen för att nämna några. Men har exempelvis Santander och vet att jag får höja upp till 105.000 där (Balanzia också).

Så min ambition är att ta ett lån nu via Lendo, avvaktar sista bankerna imorgon. Sen kommer jag ringa Santander & Wasa (Där jag har lån idag) säga dom kan se min senaste förfrågning och kolla om jag kan höja upp hos dom - sen kör jag en ny ansökning via Advisa.

Remember svarar inte. Dom var jag säker på....Vad fan?! Har ju bra UC, tror ni man kan ringa dom?

Du sökte ändå efter kontorstid? Vänta in alla bud.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp