• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 183
Poäng
1 517
Det är en kulturell fråga och framförallt handlar det om kunskap som de ej får i sina hemländer. Jag kan ha en viss förståelse för det fast att det är
Det är en kulturell fråga och framförallt handlar det om kunskap som de ej får i sina hemländer. Jag kan ha en viss förståelse för det fast att det är irriterande.
ja det är ju det. Skrev bara min upplevelse. Och jag är inte irriterad på patienterna alls har förståelse att det kan vara så utan kommentaren jag fick
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Esmeralda

V.I.P
Poäng: 396
Blev medlem
7 Oktober 2019
Meddelanden
345
Mottagna reaktioner
236
Poäng
396
Jag har dragit på mig en urinvägsinfektion. Tacksam att toaletten ligger nära sovrummet. Men jäkla typiskt är det. Då blir det tranbärsjuice och citronvatten hela helgen och en stilla bön att det inte går upp i njurarna! :mad::mad:
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 183
Poäng
1 517
Jag har dragit på mig en urinvägsinfektion. Tacksam att toaletten ligger nära sovrummet. Men jäkla typiskt är det. Då blir det tranbärsjuice och citronvatten hela helgen och en stilla bön att det inte går upp i njurarna! :mad::mad:
Ja började det idag? Vänta inte hela helgen om du har mycket sveda o trängningar. Får du feber ont i ryggen eller blod i urinen sök i helgen. Ni har säkert nån jourmottagning öppet.
Kryakram❤️
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Jag har ju samma yrke som dig och har blivit frustrerad och irriterad många gånger.
 

Esmeralda

V.I.P
Poäng: 396
Blev medlem
7 Oktober 2019
Meddelanden
345
Mottagna reaktioner
236
Poäng
396
Ja började det idag? Vänta inte hela helgen om du har mycket sveda o trängningar. Får du feber ont i ryggen eller blod i urinen sök i helgen. Ni har säkert nån jourmottagning öppet.
Kryakram❤️
Jo, jag har det då och då så jag vet vad jag ska titta efter. Fått antibiotika ett par varv också genom åren.

Tack❤️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp