• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 181
Poäng
3 937
@Kimsan72 my love!

Slottstaden/Ribban och där omkring. Finns det några gator (boende) du rekommenderar extra mycket alternativt någon gata du absolut inte rekommenderar?

Nope...my love... Slottsstaden, Fridhem, Ribersborg och kanske även Hästhagen rekommenderar jag RAKT AV! Även till ”viss del” Limhamns Sjöstad” även då MKB har vuxit sig lite ”väl stora” där ute och med allt vad det innebär.
Du vet precis som jag vad som gäller OM Du ska låta dottern växa upp i staden - VÄSTRA DELEN AV VÅR STAD !
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Limhamns Sjöstad ser för jäkla trevligt ut men om jammeh Stjerfeldt placerat massa "kirurger och professorer" där så är det tämligen ointressant :D

Det området mellan Kronprinsen typ och Köpenhamnsvägen känns mysigt. Vid den parken, tror det heter Fågelbacken. Området.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 181
Poäng
3 937
Limhamns Sjöstad ser för jäkla trevligt ut men om jammeh Stjerfeldt placerat massa "kirurger och professorer" där så är det tämligen ointressant :D

Det området mellan Kronprinsen typ och Köpenhamnsvägen känns mysigt. Vid den parken, tror det heter Fågelbacken. Området.

Tror eller hoppas du menar området runt Rönneholmsparken...där jag själv bor :D klockrent område !
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Mycket pensionärer där i härdet! Är där ofta då jag har polare som bor runt det stället bakfickan och sen neråt typ vid hemmakväll och där. Sjukt trevligt. Nära till både stan och havet dessutom.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Jag gillar Fågelbacken och Rörsjöholm. Tycker även att Riseberga har mysiga kvarter och hus.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 181
Poäng
3 937
Jag gillar Fågelbacken och Rörsjöholm. Tycker även att Riseberga har mysiga kvarter och hus.

Jag antar du menar Rörsjöstaden? Vackra fastigheter och superfina lägenheter, men icke ett ”bra” boendeområde för småbarnsföräldrar !
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 955
Mottagna reaktioner
13 601
Poäng
10 387
Fick någon sorts kallelse/inbjudande till en konferens som hålls i Malmö, måste ge besked nu till veckan. Lutar åt att jag struntar i det, dels för att jag inte uppskattar att åka tåg, dels för att jag är rädd för stan.. Verkar ju vara typ en chans på 3 att man blir skjuten.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 181
Poäng
3 937
Fick någon sorts kallelse/inbjudande till en konferens som hålls i Malmö, måste ge besked nu till veckan. Lutar åt att jag struntar i det, dels för att jag inte uppskattar att åka tåg, dels för att jag är rädd för stan.. Verkar ju vara typ en chans på 3 att man blir skjuten.

:D:D I’m still alive & kickin’ :D och så även allas vår bästa @Terry_ !!

Du behöver inte vara rädd kära Du :p
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp