• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Mår så dåligt att jag vill kräkas och gå under men är så glad att humorn bevaras i forumet. Man får sig ett gott skratt mitt i all elände, tack :)
Jag förstår att du mår dåligt. Visst är pengar viktigt men inte viktigare än hälsan. Du kan inte förändra situationen så försök att ta hand om dig själv och ditt mående.❤️
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 041
Mottagna reaktioner
13 775
Poäng
9 547
Här dömer vi inte varandra utan alla vill varandra bara väl. Det är jäkligt härligt i ett annars ganska grymt samhälle.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 041
Mottagna reaktioner
13 775
Poäng
9 547
Här dömer vi inte varandra utan alla vill varandra bara väl. Det är jäkligt härligt i ett annars ganska grymt samhälle.

Kolla bara den lånetråden jag la upp förra sidan ifrån FLashback...Jiiises
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 041
Mottagna reaktioner
13 775
Poäng
9 547
Ja xD Jag gjorde det. "Alla som tar lån är idioter, alla som gör av med pengar är idioter." Man hade blivit poppis där.

Tror det är mest 19-åriga idioter som från mammas källare trollar en massa...
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 138
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Nu ska jag äta heinz vita bönor och se en film på netflix och njuta av kvällen. Take care.
 

Mats108

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
11 Juli 2017
Meddelanden
361
Mottagna reaktioner
462
Poäng
517
På nått eller annat sätt sitter vi alla här i samma båt

Alla med sina egna bakgrunder till varför dem just hamna i den sitvation som dem lever vi

Vilket berikar denna grupp och har väldigt många värdefulla medlemmar, då alla här är unika på sina egna sätt så blir alla här värdefulla, vilken diamant sida

Här pratar vi helt öppet om våra problem och får tips, pepp och vägledning tillsammans genom våra olika erfaranheter sedan är det ju inte bara problem utan mycket hjälp hur man ska gå till väga vid tex billån/bostadslån/sparande med mycket annat

Så glad att jag hittade hit, ärligt talat jag har lärt mig så mycket av er alla och vette tusan om jag hade mått så bra som jag trots allt gör idag om jag inte hittat hit!

Ock verkar som aktiviteten som de skrivits om tidigare ikväll på denna forum är riktigt bra nu för tiden, rykterna säger på stan att denna sida snart går förbi Flashback i aktivitet ;-)

Trevlig helg på er alla ! ❤️
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 138
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
På nått eller annat sätt sitter vi alla här i samma båt

Alla med sina egna bakgrunder till varför dem just hamna i den sitvation som dem lever vi

Vilket berikar denna grupp och har väldigt många värdefulla medlemmar, då alla här är unika på sina egna sätt så blir alla här värdefulla, vilken diamant sida

Här pratar vi helt öppet om våra problem och får tips, pepp och vägledning tillsammans genom våra olika erfaranheter sedan är det ju inte bara problem utan mycket hjälp hur man ska gå till väga vid tex billån/bostadslån/sparande med mycket annat

Så glad att jag hittade hit, ärligt talat jag har lärt mig så mycket av er alla och vette tusan om jag hade mått så bra som jag trots allt gör idag om jag inte hittat hit!

Trevlig helg på er alla ! ❤️

Trevlig helg!!! Tror jag deppat mer utan er.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp