• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jonte8710

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
7 November 2018
Meddelanden
207
Mottagna reaktioner
125
Poäng
317
Terry, hur stresskrävande är ditt jobb? Jag försöker läsa så mycket jag kan, men dagarna blir verkligen sjukt tajt med tid.... Hade velat läsa ännu mer här :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 041
Mottagna reaktioner
13 776
Poäng
9 547

Men jag tror det handlar mycket om att folks ekonomi förändras väldigt mycket i december/januari och många antingen skuldsätter sig mer eller ger sig fan på att som nyårslöfte få bukt med problemen..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 041
Mottagna reaktioner
13 776
Poäng
9 547
Terry, hur stresskrävande är ditt jobb? Jag försöker läsa så mycket jag kan, men dagarna blir verkligen sjukt tajt med tid.... Hade velat läsa ännu mer här :)

Inte alls. 90% av tiden är jag på Facebook,Lånforum och Youtube. Nu är jag inte på jobbet men har mer tid på jobbet än hemma he he he
 

Jonte8710

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
7 November 2018
Meddelanden
207
Mottagna reaktioner
125
Poäng
317
haha, låter som jag skulle vilja byta jobb med dig....... Jag har galet stressigt och tjänar inte ens bra...
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 041
Mottagna reaktioner
13 776
Poäng
9 547
haha, låter som jag skulle vilja byta jobb med dig....... Jag har galet stressigt och tjänar inte ens bra...


Hade jag berättat hur få timmar jag jobbar i veckan hade du trott att jag ljuger.
Men det är väl ingen hemlighet att säljare, inom synnerhet finanssektorn åker lite räkmacka?
Sen visst, baksidan är om jag är sjuk en månad är min lön 6000 spänn typ...
Allt är provis i princip.
 

Annhha

V.I.P
Poäng: 597
Blev medlem
4 Augusti 2018
Meddelanden
347
Mottagna reaktioner
639
Poäng
597
Jämfört med när jag var inne på detta forum är 2016 och nu så måste det ha exploderat så mycket inlägg...
Ibland blir det lite dålig stämning i vissa inlägg speciellt då alla ska ha sista ordet...
För det mesta ett trevligt och givande forum med härliga skribenter!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 041
Mottagna reaktioner
13 776
Poäng
9 547
Jämfört med när jag var inne på detta forum är 2016 och nu så måste det ha exploderat så mycket inlägg...
Ibland blir det lite dålig stämning i vissa inlägg speciellt då alla ska ha sista ordet...
För det mesta ett trevligt och givande forum med härliga skribenter!

Det är ju lite av tjusningen att vi utmanar varandra och inte bara skriver saker som användaren vill höra utan som faktiskt kan gynna honom/henne...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp