• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2019

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fabiana

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
3 Maj 2019
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Det konstiga är att de förryckta uppgifterna om underskott av kapital som fanns på min deklaration och som jag har godkänt stämmer inte med de beslutade skatter. Skiljer 20k. Kan de ändra utan att kontakta mig angående kompletteringar mm? Jätte konstigt
 

lore

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
18 Mars 2012
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Konstigt på min står deklarationen kvar med preliminär uträkning ingen utbetalning ännu . Någon annan som fått utbetalning på sitt skattekonto ?
 

Fabiana

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
3 Maj 2019
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Pengarna är dragna från mitt skattekonto och de pengar jag betalade in extra är utbetalade.
Fantastiskt! Då är din också klart. Då hade vi rätt i att man kan få slutskattebesked i juni även om man har kvarskatt.
 

lore

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
18 Mars 2012
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Hej! Är era deklarationer färdiga också ?
 

MsTake

Viktig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
21 Januari 2019
Meddelanden
86
Mottagna reaktioner
56
Poäng
157
Fantastiskt! Då är din också klart. Då hade vi rätt i att man kan få slutskattebesked i juni även om man har kvarskatt.

Jaaa! :D
Så skönt! Får se om jag kan hålla ut till slutet av juli då alla utom en ff försvinner och sen söka samlingslån. Det är ett pusslande ekonomiskt utan dess like just nu.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp