• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Creditsafe några lätta lån?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 911
Poäng
1 247
Skriv hög inkomst samt låg hyra samt inga lån så borde de gå. Jag fixk med massa anmärkningar de är nog de lättaste att få hos så borde ju verkligen gå. Jag fick med en 1a på bisnode
Hi larryboy,
Hur går de för dig? Fått löst det? vad är din plan framåt? Kanske dags att rensa och inte leva från dag till dag? Känner igen det annars och det krävdes mycket men samtidigt kommer det att kännas så mycket bättre när det finns en ordning eller åtminstone en plan för din ekonomin.
Min är inte löst än men det finns stora förhoppningar och massor av planer :).
Skulle vilja rekommendera att inte ta smålån längre men istället gå igenom din ekonomi tillsammans med banken (vilken som, Svea, Nordax, Ikano eller en av storbankerna) och gör en plan hur du kan komma på fötter igen.
Lycka till!
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Hi larryboy,
Hur går de för dig? Fått löst det? vad är din plan framåt? Kanske dags att rensa och inte leva från dag till dag? Känner igen det annars och det krävdes mycket men samtidigt kommer det att kännas så mycket bättre när det finns en ordning eller åtminstone en plan för din ekonomin.
Min är inte löst än men det finns stora förhoppningar och massor av planer :).
Skulle vilja rekommendera att inte ta smålån längre men istället gå igenom din ekonomi tillsammans med banken (vilken som, Svea, Nordax, Ikano eller en av storbankerna) och gör en plan hur du kan komma på fötter igen.
Lycka till!
Ja allt du säger stämmer men är körd! Vart fri från anmärkning nu i januari men kommer hamna där igen när som. De suger men som man bäddar får
Man ligga. Jag får inte ens ett kreditkort! Jag får inga lån överhuvudtaget. Så enda lösningen är att hamna på kronofogden igen tyvärr.
Va snäll du är att du bryr dig!! ❤️
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 408
Mottagna reaktioner
1 029
Poäng
897
Ja allt du säger stämmer men är körd! Vart fri från anmärkning nu i januari men kommer hamna där igen när som. De suger men som man bäddar får
Man ligga. Jag får inte ens ett kreditkort! Jag får inga lån överhuvudtaget. Så enda lösningen är att hamna på kronofogden igen tyvärr.
Va snäll du är att du bryr dig!! ??
Sköt northmill bra efter 3 månader kan du ansöka att höja där (sa dem till mig) och dem är ganska så lätta!
 

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
499
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Sköt northmill bra efter 3 månader kan du ansöka att höja där (sa dem till mig) och dem är ganska så lätta!
Frågade dem för ett tag sen om hur det fungerar med höjning och då sa de att det inte var möjligt att göra det med deras lån. Men de kanske har ändrat på det, de vore bra :)
De borde ha sån höj-knapp så man vet, så man inte gör onödig förfrågan
Sa de nåt om hur man höjer?
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 408
Mottagna reaktioner
1 029
Poäng
897
Frågade dem för ett tag sen om hur det fungerar med höjning och då sa de att det inte var möjligt att göra det med deras lån. Men de kanske har ändrat på det, de vore bra :)
De borde ha sån höj-knapp så man vet, så man inte gör onödig förfrågan
Sa de nåt om hur man höjer?
När jag går in på appen och trycker på detaljer.
Så har jag en knapp där det står "lägg till fler lån"
När jag sökte readuce så fick jag för 150.000 men använde bara 70.000 så vet inte om det är därför kanske..
Jag har även krediten och när jag pratade med dem senast så sa dem att när det har gått 3 månader så är det inga problem att flytta över krediten till readuce lånet istället om det har skötts och inget galet hänt med förutsättningarna.
 

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
499
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
När jag går in på appen och trycker på detaljer.
Så har jag en knapp där det står "lägg till fler lån"
När jag sökte readuce så fick jag för 150.000 men använde bara 70.000 så vet inte om det är därför kanske..
Jag har även krediten och när jag pratade med dem senast så sa dem att när det har gått 3 månader så är det inga problem att flytta över krediten till readuce lånet istället om det har skötts och inget galet hänt med förutsättningarna.
Ah ok, sökte reduce för Nån månad sen men fick nej o har inga knappar alls. Får la se framöver om de går höja
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 911
Poäng
1 247
Ne sköter inget just nu tyvärr. 23 olika lån de går inte helt enkelt
Jag har 24 olika. Men det verkar som jag får baka in en stor del i bolånet. Och efter det får jag ha ett samlingslån. Det är min räddning.
Jag pratade med Nordax och de tittar inte så mycket på UC. Så ring de bums imorn och kolla om du kan samla!
Om du har mindre blanko än 2x årslönen bör det funka.
Ring!
Och sedan jobba med en hållbar ekonomisk plan. (Samt Ändra köpe beteende/spel kanske gå på terapi mm mm)
Lycka till!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp