• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Cash2you, samma som Cashbuddy?

marina7310

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
26 Oktober 2011
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag tycker Cash2you verkar en aning oseriösa. Jag har lån hos Cashbuddy men nekades blankt ett lån hos Cash2you trots att jag har skött mitt lån hos Cashbuddy exemplariskt i flera år och min inkomst har ökat och jag har fast jobb sedan flera år tillbaka. Jag har inga betalningsanmärkningar och bara 3 eller 4 förfrågningar de senaste 12 månaderna.Så dessa är inga jag rekommenderar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gabrijel

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Oktober 2011
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Ja håller med, jag var också dum och sökte hos dem. Avslag och en UC förfrågan mer. Inga betal.anm. inkomst 400000 sek, fast arbete 4 förfr. senaste 12 månader.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Lån hos cash2you

hej

till er som fått lån hos dessa företag, hur mycket skulder och förfrågningar har ni hos UC?

jag har ganska många förfrågningar och relativt mycket skulder så vill veta om det är nån ide att ens söka.

Sen undrar jag om ni vet om dom ringt upp eran arbetsgivare, man ska ju ange telefon till arbetet.

Jag sökte cash2you och fick godkänt 15000Kr, inga bet.anmärkningar, låg inkomst förra året, och ett tidigare lån på 40 000. De tar UC men verkar tydligen inte så hårda med kraven!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
cash 2 you

Jag tycker Cash2you verkar en aning oseriösa. Jag har lån hos Cashbuddy men nekades blankt ett lån hos Cash2you trots att jag har skött mitt lån hos Cashbuddy exemplariskt i flera år och min inkomst har ökat och jag har fast jobb sedan flera år tillbaka. Jag har inga betalningsanmärkningar och bara 3 eller 4 förfrågningar de senaste 12 månaderna.Så dessa är inga jag rekommenderar.

För mig var det tvärtom, fick endast hos cash2you trots låg inkomst o många förfrågningar (13 St)
 

hejsanhoppsan

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
31 Oktober 2011
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej har lite frågor om Cash buddy
1: ansökte med bank-id, fick upp meddelande att de ska behandla den. Hur får jag veta svaret? per mail eller brev?
2: hur lång tid får jag vänta på svar?
3: om svar blir ja, när får jag pengarna på mitt konto?
Hoppas någon vänlig själ vill/kan svara
tack
 

Gabrijel

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Oktober 2011
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Du får svar per brev inom 2-3 dagar oavsett om du får låna eller inte. Om du får låna sätts pengarna på ditt konto och du får dem inom 2-3 dagar.
 

hejsanhoppsan

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
31 Oktober 2011
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Tack Gabriel för ditt svar! Läste ju dock att någon ansökt på en fredag med bank-id och fått pengar redan måndag?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Lån hos båda?

Jag undrar hur er inkomst/ skulder / förfrågingar ut som har lån hos båda och när ansökte ni hos cashbuddy?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp