• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Cash2you och Cachbuddy

Vaenni

Kunnig medlem
Poäng: 17
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
101
Mottagna reaktioner
0
Poäng
17
Vad är gränsen för årsinkomst hos cash2you? Jag ansökte för ett tag sen men blev nekad direkt så de måste tagit UC på mig. Men jag använde bank-id och ansökte online direkt. Är det värt att ansöka igen? Kommer de ta UC igen?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Blev du nekad nyligen och de tog UC då är det nog inte värt att försöka igen...
 

ester35

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
26 Oktober 2012
Meddelanden
177
Mottagna reaktioner
143
Poäng
317
En väninna till mig skickade iväg en ansökan både till cash2you och caschbuddy samtidigt. 7000:- vardera. Ingen elegitimation. Dom tog Uc på henne från båda ställen men hon blev beviljad av båda också fast hon inte har så hög årsinkomst och säkert en 15 uc förfrågningar men inga betalningsanmärkningar Nu hoppas hon att hon hinner få pengarna före helgen. :) Vet någon hur många dagar det tar innan pengarna syns på kontot? Dom borde ha fått hennes underteckande skuldebrev och autogiromedgivande idag.
 

gunde

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
20 Februari 2012
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Vet någon hur många dagar det tar innan pengarna syns på kontot? Dom borde ha fått hennes underteckande skuldebrev och autogiromedgivande idag.

Det brukar ta 2-3 dagar efter att de tagit emot handlingarna. Inte omöjligt att hon har pengarna före helgen mao.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
En väninna till mig skickade iväg en ansökan både till cash2you och caschbuddy samtidigt. 7000:- vardera. Ingen elegitimation. Dom tog Uc på henne från båda ställen men hon blev beviljad av båda också fast hon inte har så hög årsinkomst och säkert en 15 uc förfrågningar men inga betalningsanmärkningar Nu hoppas hon att hon hinner få pengarna före helgen. :) Vet någon hur många dagar det tar innan pengarna syns på kontot? Dom borde ha fått hennes underteckande skuldebrev och autogiromedgivande idag.

Hon borde ha pengarna till helgen,för min man gick det fort-pengarna utbetalas när autogirot är kopplat till kontot ! Vet du vad din väninna har för årsink ?,undrar ifall jag ska söka...jag har bara ca 140 000kr...
 

ester35

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
26 Oktober 2012
Meddelanden
177
Mottagna reaktioner
143
Poäng
317
Det vet jag tyvärr inte men det kanske står å deras hemsida vilken årsinkomst man måste ha.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
betalningsföreläggande

kollar casch2you om man har betalningsförelägganden hos kfm? Nån som vet det,och om ni vet andra långivare som kollar upp detta?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp