• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Budget under löneutmätning.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tomtom72

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
23 April 2023
Meddelanden
582
Mottagna reaktioner
310
Poäng
487
Starkt jobbat! 80 kilo då behöver man inte gymma den dagen.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 412
Mottagna reaktioner
925
Poäng
757
Veckohandlat för nästa vecka. 409:- Det ska för rättvisans skull sägas att jag har fått lite kött även denna månad. Det hjälper mig såklart. Har hittills inte heller slösat pengar på saker som inte var tänkta. Lite blommor och jord till balkongen, och det var planerat. Känns som att jag är på rätt väg. Det är inte smärtfritt, för rastlösheten gör sig påmind regelbundet. Försöker hantera den annorlunda. Men det är klart, jag la för bara ett halvår sen enormt mycket tid på att spela varje dag. Ständiga rus. Måste ha tålamod. Drömmen om skuldsanering och att få en ny chans motiverar mig att fortsätta jobba på att förändra mina beteenden på riktigt. En dag i taget.
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
884
Poäng
717
Tänkte fråga er har släppt allt och undrar hur lång tid det tog för er från det man släppte till att löneutmätningen började ? Tånkte försöka få ihop en liten budget
 

Steven

Aktiv medlem
Poäng: 37
Blev medlem
31 Juli 2023
Meddelanden
27
Mottagna reaktioner
11
Poäng
37
Tänkte fråga er har släppt allt och undrar hur lång tid det tog för er från det man släppte till att löneutmätningen började ? Tånkte försöka få ihop en liten budget
Släppte allt i Juli & löneutmätningen skulle börjat i Feb för mig, men började i Mars istället. Så man hann spara en hel del. Min skuldrådgivare rekommenderade att införskaffa allt jag skulle behöva framöver & spara resten.
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
884
Poäng
717
Släppte allt i Juli & löneutmätningen skulle börjat i Feb för mig, men började i Mars istället. Så man hann spara en hel del. Min skuldrådgivare rekommenderade att införskaffa allt jag skulle behöva framöver & spara resten.
Bra tips tusen tack
 

Janina

Kunnig medlem
Poäng: 407
Blev medlem
3 September 2023
Meddelanden
281
Mottagna reaktioner
243
Poäng
407
Tänkte fråga er har släppt allt och undrar hur lång tid det tog för er från det man släppte till att löneutmätningen började ? Tånkte försöka få ihop en liten budget
Släppte september och löneutmätning i mars, så ganska exakt 6 mån för mig. Men sen går det aldrig säga exakt. Allt beror ju på vilka lån och krediter du har och hur fort de skickar vidare till inkasso och sen hur snabbt de hamnar hos kfm. Räkna med allt från 4-8 månader.
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
884
Poäng
717
Släppte september och löneutmätning i mars, så ganska exakt 6 mån för mig. Men sen går det aldrig säga exakt. Allt beror ju på vilka lån och krediter du har och hur fort de skickar vidare till inkasso och sen hur snabbt de hamnar hos kfm. Räkna med allt från 4-8 månader.
Ok hoppas inte på 4 mån
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
884
Poäng
717
Hur snabbt går det från inkasso skickar dem till kfm innan löneutmätningen slutar..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp