• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Brixo hotar med polisanmälan

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dennis

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
10 April 2017
Meddelanden
212
Mottagna reaktioner
71
Poäng
217
Jag släppte både mera och Brixo nyligen .. hade gjort ett par betalningar till dessa. Fick ingen varning om polisanmälan vad jag vet.. kanske missat nåt mail :p .. men dom ligger med i min löneutmätning nu iaf.

var också väldigt orolig kring dessa, känns som man är orolig kring allt när man släpper . Hade ett par lån till där jag hade gjort väldigt få inbetalningar på men det är nog ganska vanligt när många försöker panikrädda situationen med skitlån i sista stund .

har även något lån där jag uppgav mindre skuldbörda än jag har ,, tror de va på brixo. Är orolig att de ska ställa till de inför skuldsanering framöver men får väl hänvisa till sinnesförvirring eller något. Tänker också att de bör ligga lite i deras ansvar att göra ordentlig upplysning .
 

lär mig aldrig

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
20 Augusti 2024
Meddelanden
25
Mottagna reaktioner
8
Poäng
26
Jag släppte både mera och Brixo nyligen .. hade gjort ett par betalningar till dessa. Fick ingen varning om polisanmälan vad jag vet.. kanske missat nåt mail :p .. men dom ligger med i min löneutmätning nu iaf.

var också väldigt orolig kring dessa, känns som man är orolig kring allt när man släpper . Hade ett par lån till där jag hade gjort väldigt få inbetalningar på men det är nog ganska vanligt när många försöker panikrädda situationen med skitlån i sista stund .

har även något lån där jag uppgav mindre skuldbörda än jag har ,, tror de va på brixo. Är orolig att de ska ställa till de inför skuldsanering framöver men får väl hänvisa till sinnesförvirring eller något. Tänker också att de bör ligga lite i deras ansvar att göra ordentlig upplysning .
Okej tack för ditt svar. Och hoppas du får igenom skuldsanering
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp