• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Blancolån Bolån- partner

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 942
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Enligt något inlägg i maj var det ca 1 miljon och då funderingar på skuldsanering om jag förstod rätt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

MALINDER

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
29 Januari 2022
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
7
Poäng
32
Är det ETT lån din sambo inte vet om, eller är det alla?
 

niclin

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
20 September 2011
Meddelanden
207
Mottagna reaktioner
9
Poäng
52
Det gäller ett lån på 100 000 kr, mina lån är idag på 300 000 kr då jag betalt av en stor summa. Men med tanke på bemötandet jag fick här så kommer jag inte skriva mer i forumet. Ni vet inte hela historian och jag frågade om en specifik grej som jag ville ha råd kring.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 557
Poäng
5 137
Det gäller ett lån på 100 000 kr, mina lån är idag på 300 000 kr då jag betalt av en stor summa. Men med tanke på bemötandet jag fick här så kommer jag inte skriva mer i forumet. Ni vet inte hela historian och jag frågade om en specifik grej som jag ville ha råd kring.
Du är egentligen inte skyldig att förklara dig. Folk får tycka och tänka vad de vill. Bara du själv vet hur din livssituation ser ut.
 

MALINDER

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
29 Januari 2022
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
7
Poäng
32
Det gäller ett lån på 100 000 kr, mina lån är idag på 300 000 kr då jag betalt av en stor summa. Men med tanke på bemötandet jag fick här så kommer jag inte skriva mer i forumet. Ni vet inte hela historian och jag frågade om en specifik grej som jag ville ha råd kring.
Är det något du kommer kunna betala på utan att det påverkar er ekonomi o övrigt särskilt mycket så tycker inte jag att det är hela världen. Ring och prata med bankmannen innan mötet så ska det vara helt lugnt.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 942
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Är det något du kommer kunna betala på utan att det påverkar er ekonomi o övrigt särskilt mycket så tycker inte jag att det är hela världen. Ring och prata med bankmannen innan mötet så ska det vara helt lugnt.

Det är ju som vanligt dumt att lova något som inte nödvändigtvis stämmer och man inte styr över.
 

Betty

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
663
Mottagna reaktioner
462
Poäng
527
Det gäller ett lån på 100 000 kr, mina lån är idag på 300 000 kr då jag betalt av en stor summa. Men med tanke på bemötandet jag fick här så kommer jag inte skriva mer i forumet. Ni vet inte hela historian och jag frågade om en specifik grej som jag ville ha råd kring.
Jag är ledsen om jag på något sätt har fått dig att känna illa bemött, det har inte varit min mening.

Du behöver absolut inte förklara dig på något sätt, men om du vill dela med dig skulle vara otroligt intressant och lärorikt att få ta del av den resa du lyckats göra att gå från att fundera över skuldsanering i maj med 1mkr i lån och inte ha något betalutrymme, till att ha 800 000 i lån i juni, till att ha 600 000 i lån i juli, till att ha 300 000 nu, bara tre månader senare. För mig som spelberoende skulle vinster vara den självklara förklaringen, men utifrån dina tidigare inlägg att döma så har dina skulder inte uppkommit på det sättet.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 557
Poäng
5 137
Verkar vara svårt att hålla sig till frågeställningen. Att fortsätta ifrågasätta och misstänkliggöra är inte okej.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp