• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Beviljad sanering!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 415
Mottagna reaktioner
928
Poäng
757
Grattis! Och tack till er som ger oss andra som hoppas på en skuldsanering hopp.
 

JohannaJo

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
29 Augusti 2022
Meddelanden
84
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Stort grattis! Får man fråga om dina förutsättningar? Hur höga skulder? Barn? Senaste lån/kredit? Jag vill söka så snart som möjligt men är så orolig att få avslag då senaste krediten är rätt ny. Men har förstått att dom kan ha överseende i vissa fall beroende på vad krediten används till
 

Frågvos

Kunnig medlem
Poäng: 347
Blev medlem
5 Juni 2022
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
150
Poäng
347
Grattis!
Har lite drygt 3år kvar. Känns ännu helt galet men så skönt
 

Mumlan

Kunnig medlem
Poäng: 357
Blev medlem
20 Maj 2023
Meddelanden
212
Mottagna reaktioner
189
Poäng
357
Stort grattis! Får man fråga om dina förutsättningar? Hur höga skulder? Barn? Senaste lån/kredit? Jag vill söka så snart som möjligt men är så orolig att få avslag då senaste krediten är rätt ny. Men har förstått att dom kan ha överseende i vissa fall beroende på vad krediten används till
1,7 M i skulder, ensamstående med två tonåringar, årsinkomst på 648 000, senaste krediten tagen för ett år sen för att klara utgifterna. Jag fick fler frågor kring skuldernas uppkomst än hur gamla de var. Men det kan ju skilja sig såklart.
 

JohannaJo

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
29 Augusti 2022
Meddelanden
84
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
1,7 M i skulder, ensamstående med två tonåringar, årsinkomst på 648 000, senaste krediten tagen för ett år sen för att klara utgifterna. Jag fick fler frågor kring skuldernas uppkomst än hur gamla de var. Men det kan ju skilja sig såklart.
Okej. Ja, det skiljer sig ju säkert en del från person till person. Jag har också tyvärr bara försökt släcka bränder med dom sista krediterna jag tog. Vilket man ju såklart inser i efterhand bara var dumt.
men stort grattis till dig alla fall, måste vara otroligt skönt!
Jag får härda ut och vänta in tiden lite innan jag kan söka tror jag
 

Mumlan

Kunnig medlem
Poäng: 357
Blev medlem
20 Maj 2023
Meddelanden
212
Mottagna reaktioner
189
Poäng
357
Okej. Ja, det skiljer sig ju säkert en del från person till person. Jag har också tyvärr bara försökt släcka bränder med dom sista krediterna jag tog. Vilket man ju såklart inser i efterhand bara var dumt.
men stort grattis till dig alla fall, måste vara otroligt skönt!
Jag får härda ut och vänta in tiden lite innan jag kan söka tror jag
Tack, det känns såklart otroligt skönt. Tänk på att det tar ganska lång tid tills ditt ärende kommer upp när du söker. Du kanske inte måste vänta så länge?
 

JohannaJo

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
29 Augusti 2022
Meddelanden
84
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Tack, det känns såklart otroligt skönt. Tänk på att det tar ganska lång tid tills ditt ärende kommer upp när du söker. Du kanske inte måste vänta så länge?
Hur länge fick du vänta från att du sökte tills att du fick inledande? Och hur lång tid tog det sen tills du blev beviljad?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp