• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beviljad av remember

Leander

Medlem
Poäng: 27
Blev medlem
27 Juni 2021
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
9
Poäng
27
Hej,

ny på forumet. Har sökt samlingslån hos remember på 156k för att samla ihop smålån.

jag har signerat avtalet och blivit beviljad lån. Gick nästan för smärtfritt för att vara sant. Någon som fått avslag i detta skede när dom ska verifiera bankkonto som man vill ha pengarna utbetalda till?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Aleeex

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
30 April 2019
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
415
Poäng
527
Jag har aldrig fått det nekat efter godkännande.
Vad hade du för förutsättningar?
 

Leander

Medlem
Poäng: 27
Blev medlem
27 Juni 2021
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
9
Poäng
27
Upplagt hos dom nu. Bara att invänta utbetalningen som bör dyka upp imorgon/torsdag
 

Driverdu

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
23 Juli 2021
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Lite kapning… Jag fick mitt utbetalt igår kl 14:00 ish (till handelsbanken). När kan man förvänta sig att det landar? :) Vill vara redo då jag ska samla lån (3).
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 042
Mottagna reaktioner
13 777
Poäng
9 547
Idag under EM eller senast imorogn.
 
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Kapar den här tråden också. Beviljades 350K via Lendo och kunde höja upp lånet till 480K. Valde 410K vilket kommer vara en ENORM hjälp. Kravet var kontoutdrag som visade tre senaste löneinsättningarna. Tog en print via min internetbank och laddade upp. Laddade även upp mina tre senaste lönespecar för säkerhets skull. Tror ni de kommer neka? Känner mig jävligt nervös i detta läge. Har ju signerat låneavtalet och fick mail om att pengarna skulle betalas ut inom 3-5 dagar. Samtidigt fick jag ett annat mail om att de skulle behandla mitt ärende och återkomma med besked via mail. Fattar inget. Någon som har erfarenhet av det här?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp