• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bet365 - Instant Bank

Jannebanan

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juli 2013
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Någon som har någon erfarenhet utav instant bank på bet365?

Jag gjorde en insättning, som skulle ta en bankdag att få över via deras instant bank, jag har handelsbanken så nu tar det en bankdag för att få över pengar via moneybookers via instant bank så jag tänkte jag kunde skippa moneybookers eftersom bet365 erbjöd lika lång tid för insättningar till deras konto.

Men nu tre dagar efter har inga pengar. Jag fick ett mail från bet365 där det stod så här:

Hej *****

Tack för ditt e-postmeddelande.

Då har jag skickat vidare detta åt dig. Vi kommer att kontakta dig så fort som möjligt gällande din insättning när vi får ett svar från våran bank. Just nu får jag be dig att avvakta men om du vill spela så kan du göra en insättning så kommer du kunna placera dina spel.

Det fick jag igår, dock inga pengar idag och jag är i stort behov av pengar och är gråtfärdig över hur segt det går.

Har spelat en hel del på nordicbet innan som faktiskt fört in egna pengar på ens konto medans man väntar. Och också hjälpt en att hitta pengarna snabbt.

Så detta är mest som en varning för er som spelar när det kommer till just instant bank på bet365. Ni kan få vänta i evigheter och är ni verkligen i behov av pengarna snabbt så skulle jag rekommendera moneybookers eller nordicbet som gett mig ett mycket större förtroende i liknande situationer. Nu vet jag inte om jag någonsin kommer få se mina pengar då bet365 inte hört av sig på en dag nu.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag tycker det e lite dumt lägga in sådanna här inlägg på ett låneforum.just för att det finns flera här som har spelberoende.detta inlägg gör att det låter som man skall lockas satsa pengar.tycker bättre ställa frågan i ett spel forum än lånforum.
jag ber om ursäkt om du ni tar illa upp av mitt inlägg men jag spelar inte själv men jag vet inte kändes helt fel läsa detta härinne.
 

Jannebanan

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juli 2013
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
jag tycker det e lite dumt lägga in sådanna här inlägg på ett låneforum.just för att det finns flera här som har spelberoende.detta inlägg gör att det låter som man skall lockas satsa pengar.tycker bättre ställa frågan i ett spel forum än lånforum.
jag ber om ursäkt om du ni tar illa upp av mitt inlägg men jag spelar inte själv men jag vet inte kändes helt fel läsa detta härinne.

För det första forumet heter fritt. För det andra så kommer detta väl snarare skrämma bort folk från att tippa. Och för det tredje har du inget vettigt att bidra med till själva ämnet så kan du behålla det för dig själv.
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Om du är gråtfärdig och behöver pengar, har skulder och håller på med sms-lån som man ser på dina inlägg att du gör, så är det dumt att spela. Jag har själv varit, och till mindre del är, där och vet hur det är. Men om du har ekonomiska problem måste du ju inse att du inte ska spela.

Särskilt för andra och det bör ju även du rimligtvis avråda ifrån. Att ta lån för att spela kommer leda till kronofogden till slut. Tills dess kommer det rasera och äta upp hela ens ekonomi. Och nej, det är oerhört få som gör något plus på spel. Få som ens går jämnt upp. Väldigt många som i längden förlorar väldigt mycket, hundratusentals kronor.
 
Senast ändrad:

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Hade du inte problem med försörjningsstöd på grund av dina sms-lån också? Du låter verkligen inte som en i position att spela, det verkar riktigt dumt bara.
 

Jannebanan

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juli 2013
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Kryss jag vet och du har rätt rent principiellt, men i detta fallet efterfrågade jag om någon har erfarenhet utav just detta så vill du ge goda råd får du gärna ge det i pm och så låter vi tråden hamna om ämnet i sig
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag måste hålla med Kryss har läst dina inlägg där du jagat lån ska du spela bort dem nu??
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp