• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Behöver lån på 10000 - 15000 kr, saknar fast jobb

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
Hej!

skulle behöva ett lån på 10000 kr men har inget fast jobb, inga skulder eller måga UC förfrågningar. äger ingen bostad utan bor i hyreslägenhet, någon som har förslag på var jag har störst chans att få lån?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

jöns

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
26 Februari 2012
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Har du provat Thorn el Leasy? Är också behov av ett lån på den summan, men har sjukt många förfrågningar, därför nekad där. Inkomst på 290 000 o inga betalningsanmärkningar. Någon som har något tips.
 

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
aa jag har tänkt på thorn, men hur funkar de får man hem ett avtal som man ska skriva under och får man faktura hem varje månad eller kan man ha e-faktura någon som vet?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag har hafft lån där men för 2 år sedan,då ringde dom upp och frågade vad jag skulle ha lånet till och fick även en kredit på 40000 att köpa grejer för,de sa också jag var beviljad och avtal kom hem för underskrift.sen kom fakturorna hem.fanns inte efaktura då.kanske gör idag men vet ej.det tog väll 1 vecka innan pengarna kom.

och slarva inte med betalningarna,jag bara varnar om du inte vill bli terroriserd på telefon.jag var sen med en betalning.jag får lön den 25 den 28 ville dom ha betalningarna.pengarna hann tydligen inte in, sen ringde dom jäklar i det.morgontimma till sena kvällar.på olika nummer.
jag e glad jag inte har med dessa att göra idag.
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
ringer

dom ringer fortfarande på olika telnr
du bet /autogiro
 

Tess8

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Pratade med Thorn i dag, för att få bekräftata att dem inte tar UC. Dock var svaret att dem använder sig av UC när dem gör en kreditupplysning. Lite olika info man får, alla skriver att dem inte tar UC men när man pratar med dem säger dem att dem gör de.
 

sommar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
12 Juli 2012
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Tror att de tar via creditsafe. Det gjorde dem på mig.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 054
Mottagna reaktioner
13 789
Poäng
9 547
Haha.
Google-translate där ja.
Jan-Erik sluta trolla.

Vad är det för jävla skämtföretag som lånar ut 200.000 men inte ens har en hemsida? :D:D:D:D
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp