• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian ränteändring

Mml

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
26 Augusti 2022
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
7
Poäng
52
Någon mer som fått meddelande om ränteändring från Bank Norwegian? Fick mailet för en stund sen, man ska logga in på mina sidor hos BN för att läsa och jag kommer inte in då jag gjort en uppdatering på telefonen och bankid raderades. Måst inom banken imorgon och ordna det då jag saknar dosa hemma...typiskt. Nyfiken om vad som står i meddelandet haha
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gammelosten

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
28 Augusti 2022
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Dom ökade räntan med 0.75 %
Till följd av förhöjda marknadsräntor och Sveriges Riksbanks kreditpolitiska beslut att höja styrräntan, kommer räntan på ditt lån att höjas. Detta i enlighet med punkt nummer 5 i Bank Norwegians allmänna villkor.

Ränteändringen innebär att kreditens månadsbelopp ökar. Det betyder att du behåller ditt befintliga löptid. Observera att uppgifterna nedan är angivna per utskriftsdatum och kan komma att justeras till följd av ändringar som sker på ditt lån efter utskriftsdatum.
 

Mml

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
26 Augusti 2022
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
7
Poäng
52
Dom ökade räntan med 0.75 %
Till följd av förhöjda marknadsräntor och Sveriges Riksbanks kreditpolitiska beslut att höja styrräntan, kommer räntan på ditt lån att höjas. Detta i enlighet med punkt nummer 5 i Bank Norwegians allmänna villkor.

Ränteändringen innebär att kreditens månadsbelopp ökar. Det betyder att du behåller ditt befintliga löptid. Observera att uppgifterna nedan är angivna per utskriftsdatum och kan komma att justeras till följd av ändringar som sker på ditt lån efter utskriftsdatum.
Tack. Tror du att dom skickar hem papper om det eller är det bara på mina sidor man får det?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 559
Poäng
5 137
Swedbank ändrar också och höjer med 0,50.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp