• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Bank Norwegian kreditkort

coldhand

Kunnig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
26 Januari 2012
Meddelanden
124
Mottagna reaktioner
4
Poäng
22
Nähe, inga pengar på kontot idag heller, överföringen från kreditkortet till min bank (Swedbank) var enligt Norwegian registrerad och genomförd i Onsdags 09:46.. 1-2 bankdagar skulle det ta, får väl se om de kommer under dagen, har mailat och frågat dom om allt är som det ska, så svårt kan det väl inte vara ändå :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

miamyra

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
2 Juli 2012
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
konstigt

Det är lika dant för mig. Inga pengar ännu på kontot.
De hade gjort överföringen i onsdags.
Konstigt tycker jag.:rolleyes:
 

coldhand

Kunnig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
26 Januari 2012
Meddelanden
124
Mottagna reaktioner
4
Poäng
22
Det är lika dant för mig. Inga pengar ännu på kontot.
De hade gjort överföringen i onsdags.
Konstigt tycker jag.:rolleyes:

Tänkte på en sak, det är väl Norges nationaldag idag?. Säker så räknas den inte som "bankdag" dvs röd dag. Så vi får nog vänta tills Måndag misstänker jag, det var ingen som svarade på kundservice idag iaf så jag antar att alla som jobbar med Norwegian är lediga :)
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Tänkte på en sak, det är väl Norges nationaldag idag?. Säker så räknas den inte som "bankdag" dvs röd dag. Så vi får nog vänta tills Måndag misstänker jag, det var ingen som svarade på kundservice idag iaf så jag antar att alla som jobbar med Norwegian är lediga :)

Javisst det är ju syttende mai idag då firas det väl för fullt även hos Bank Norwegian
 

Majsan

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
10 Januari 2012
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Trots norsk nationaldag har pengarna nu landat på mitt konto
 

coldhand

Kunnig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
26 Januari 2012
Meddelanden
124
Mottagna reaktioner
4
Poäng
22
Bank Norwegian kanske samarbetar med Nordea

Ja båda börjar ju på NOR ;) .. nä men clearingtiderna kan ju vara bättre mellan nordea och norwegian, Swedbank är ju kända för att inte ha t.ex direktöverföring vid t.ex sms-lån etc. Brukar alltid ta nån dag extra med dom, för att dom ska vara så "rediga" :p
 

coldhand

Kunnig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
26 Januari 2012
Meddelanden
124
Mottagna reaktioner
4
Poäng
22
Nu har pengarna nått mitt konto, dom hade tydligen lite strul med överföringarna men säger att det ska vara löst nu.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp