• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bästa låneförmedlaren?

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Tycket egentligen det inte är någon stor skillnad mellan låneförmedlare. Men skulle jag sökt lån idag så skulle jag valt Lendo eller Zmarta.
Sambla skulle jag inte rekommendera eftersom att de sen efter ringer hela tiden trots att man har anmält att man inte vill ha samtal.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Freedom

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
28 November 2022
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Hej någon här som kan rekommendera i dagsläget vilken låneförmedlare som är bäst att ansöka hos? Då jag läst olika bud att vissa godkänner fler än den andra exempelvis
 

Gammal i Gamet

Kunnig medlem
Poäng: 327
Blev medlem
15 December 2021
Meddelanden
256
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Hej någon här som kan rekommendera i dagsläget vilken låneförmedlare som är bäst att ansöka hos? Då jag läst olika bud att vissa godkänner fler än den andra exempelvis
Det är inte låneförmedlaren som sätter kreditreglerna utan långivarna. Jag har svårt att tro att Bank X har slappare regler på låneförmedlar X än Y. Då det är samma typ av kundgrupper.
 

Freedom

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
28 November 2022
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Det är inte låneförmedlaren som sätter kreditreglerna utan långivarna. Jag har svårt att tro att Bank X har slappare regler på låneförmedlar X än Y. Då det är samma typ av kundgrupper.
Okej tack för svar får bara då testa någon av de tänkte mer om någon av de låneförmedlare var bättre än den andra
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp