• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Aldrig fått erbjudande från remember

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
309
Poäng
577
Jag sa att det är väl grundlönen som rök as nej sa de då det är vad du får ut netto varje månad . Helt sjukt . Då hade jag ändå frågat flera ggr efter blivit beviljad eftersom jag var så sjukt glad över det om något kunde ändras efter jag skickat in 3 lönespecar och de sa NEJ. Så länge du har dina 3 senaste lönespecar så kan inget ändras . Skit företag
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Jag sa att det är väl grundlönen som rök as nej sa de då det är vad du får ut netto varje månad . Helt sjukt . Då hade jag ändå frågat flera ggr efter blivit beviljad eftersom jag var så sjukt glad över det om något kunde ändras efter jag skickat in 3 lönespecar och de sa NEJ. Så länge du har dina 3 senaste lönespecar så kan inget ändras . Skit företag
Jävligt dåligt av dom!
 

TomTom

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
27 Maj 2017
Meddelanden
520
Mottagna reaktioner
292
Poäng
447
Hade du mycket avdrag för sjukdom och vab? På en eller flera lönespecar?
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
309
Poäng
577
Nej det var bara på en enda av de tre lönespecarna tom . Typ 3 sjukdagar och några dagar vab helt normalt
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
309
Poäng
577
Så ingen sjukdom el vab alls på de 2 övriga specarna
 
E

EmmaCT

Gäst
Poäng: 0
Samma här sen plötsligt i november kom ett erbjudande från dom i samband med en advisa ansökan . Blev överlycklig . Bara de som erbjöd nåt . 100.000kr. Beviljat . Sen ville de ha 3,lönespecar efter beviljat lån . Då var det lägre lön på en av de 3 spexarns pga sjuk och fatta blev avslag i efterhand . Blev så sjukt besviken o kände mig lurad
Får man fråga hur mycket ”lägre lön” det var? Jag är själv i samma situation och inväntar svar
 

kalaspuffar

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
12 Juni 2021
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
229
Poäng
407
Kollar på mina tidigare ansökningar via advisa/lendo och ser inte ens att Remember har tagit en UC-kopia...
Och jag har inte haft något med dem att göra förut.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
309
Poäng
577
Idag fick jag beviljat 90000 av remember som gav mig avslag för ett år sen , fick bifoga dokument från FK från vab o v sedan godkänt , helt otroligt . Jag undrar om
De erbjuder kreditkort ihop med det ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp