• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Akut behov av extrajobb

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lånhajen

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
17 Augusti 2023
Meddelanden
159
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Det finns fina möjligheter till chattoperatörsarbete som kan ske dygnet runt och både via mobil, padda eller laptop närsomhelst under dygnet! Bra med meddelanden att svara på och många sommarbonusar att jobba för. Bara att höra av sig vid intresse så jag gärna vill hjälpa folk här som behöver pengar då jag vart i samma lånefälla tidigare som många här befinner sig i

Via din affiliatelänk då såklart? ;)
 

Lånhajen

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
17 Augusti 2023
Meddelanden
159
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Lånhajen om det är ett problem för att skapa jobbmöjligheter för personer som verkligen behöver pengar och en hjälpande hand ställer jag mig väldigt frågande kring. Min del är minimal jämfört med tillfället som skapas i form av jobb. Jag blir oroad för mänskligheten om man tänker som du verkar göra
Hur mycket får du i veckan och hur mycket tid lägger du ner? Hur ställer du dig till att det mest är sexchattande?
 

Ethi34

Kunnig medlem
Poäng: 111
Blev medlem
27 Juni 2024
Meddelanden
108
Mottagna reaktioner
23
Poäng
111
Det är upp till hur mycket du arbetar naturligtvis! Samtalsämnena berör allting i livet och för den minimala insats jag gör på ca 45 minuter per veckodag (inga helger) kan jag tjäna upp till 1000-1500 kr per vecka utifrån bonusläget :tummen: Du väljer naturligtvis själv vilka chattar du svarar och inte svarar på. Vad an din skepsis till någon som sträcker ut en hjälpande hand?
Är intresserad. Skicka gärna mer info
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 778
Poäng
9 547
@Lånforum.se

Kanske städa upp här. Affiliate borde ju inte vara tillåtet via PM heller?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp