- Blev medlem
- 27 Oktober 2019
- Meddelanden
- 784
- Mottagna reaktioner
- 335
- Poäng
- 497
Bästa är kanske om du kollar med bolagen där du spelat för att sedan fråga kundsupporten om de har någonsin använd sig av betalningsmetoden Boku på deras sida.Anyone?
Bästa är kanske om du kollar med bolagen där du spelat för att sedan fråga kundsupporten om de har någonsin använd sig av betalningsmetoden Boku på deras sida.Anyone?
Det är först vid en limit över 10.000 SEK per månad som de börjar "rota" i ekonomin.Hur är med med svenska spel ? Har aldrig fått en KYC från dem, men antar att eftersom det är statligt så är dem inte så glada på att betala tillbaka något.
Jasså, tycker fortfarande det är bristfälligt. Dem godkänner 13500 som gräns i månaden. Jag får ut 20 000 efter skatt. Tycker inte det ”ansvarsfullt spelande”Det är först vid en limit över 10.000 SEK per månad som de börjar "rota" i ekonomin.
- Om du sätter en gräns över 10 000 kr kontrollerar vi din ekonomiska förmåga (taxerade inkomst) hos Skatteverket.
- Om du är under 20 år är 1 000 kr den högsta gränsen för vad du kan sätta in. Om du vill kunna spela för ett högre belopp behöver du kontakta kundservice.
Jasså, tycker fortfarande det är bristfälligt. Dem godkänner 13500 som gräns i månaden. Jag får ut 20 000 efter skatt. Tycker inte det ”ansvarsfullt spelande”
skickade ett Mail, dem ska kolla om de brustit i sina rutiner.
Tycker chatGPT fungerar utmärkt. Man beskriver lite hur man tycker dem har skött det hela osv sen spottar den ut ett professionellt Mail på några sekunder.Hur utformar ni det mejlet?? Finns det någon mall att utgå från?