• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Chrillen91

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
26 Oktober 2021
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Jag har tidigare jobbat med Bethard och X bolag. Har själv klickat ut en del återbetalningar till kunder uppemot miljonbelopp.

Tänkte bidra till tråden med följande för er som är fast i ett spelmissbruk eller som vill hålla er i schack proaktivt.

Delar ut gratis gamban koder om någon skulle vara intresserad. Kostnadsfritt.

Har även ett paket till värde av flera tusen spänn där man kan få professionell hjälp för sitt spelmissbruk via terapeut (distans). Ger detta utan någon som helst kostnad till den som är i behov.

Har även en PDF jag själv skrivit ihop baserat på min tid jag jobbat på spelbolag där jag har skrivit ihop mina bästa tips att bli av med spelmissbruk. Kostnadsfritt.

Har även skrivit ihop en PDF om hur man bäst tar itu med en återbetalning. Den ger jag även ut kostnadsfritt.

Må bäst.
Tar gärna emot hjälp med!
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Då var det väl inte värt det, I alla fall inte för dig.
Nä men värt ett försök o få tillbaka en del av 600 000 mot att betala ca 3000 kr. Men gick inte. Har skuldsanering nu så känns som ja vann tillbaka 1.8 miljoner
 

Gonzo8310

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
25 Mars 2023
Meddelanden
137
Mottagna reaktioner
59
Poäng
177
Nä men värt ett försök o få tillbaka en del av 600 000 mot att betala ca 3000 kr. Men gick inte. Har skuldsanering nu så känns som ja vann tillbaka 1.8 miljoner
Förlåt jag skriver såhär för du verkar ändå varit okej med det. Jag personligen tycker det är riktigt jävla vidrigt att ta 3000kr för att skriva ihop något. Säkert genom chatgbt… Jätteglad för dig att du fått skuldsanering
 

Pojop

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
11 September 2021
Meddelanden
778
Mottagna reaktioner
373
Poäng
497
Fick nyligen återbetalning av Canapay, Fått från elegro innan och nu ska Gumball återbetala med.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp