• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Erik1253

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
28 April 2021
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Hej.
För alla er som spelat bort pengar på nedanstående sidor kan jag erbjuda en garanti om återbetalning om ett visst belopp baserat på era förluster. Jag kräver ingen förskottsbetalning från er sida.
Sidor det gäller:
Bet365
Leovegas
Unibet
Paf
Mr Green.

Är du en spelare som spelat bort väldigt mycket på följande sidor så gäller samma garanti där: betsafe,betsson, nordicbet.

Pm för vidare info.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
2 161
Mottagna reaktioner
1 915
Poäng
1 247
Hej.
För alla er som spelat bort pengar på nedanstående sidor kan jag erbjuda en garanti om återbetalning om ett visst belopp baserat på era förluster. Jag kräver ingen förskottsbetalning från er sida.
Sidor det gäller:
Bet365
Leovegas
Unibet
Paf
Mr Green.

Är du en spelare som spelat bort väldigt mycket på följande sidor så gäller samma garanti där: betsafe,betsson, nordicbet.

Pm för vidare info.

Låt mig gissa. Förskottsbetalning och sen hör man aldrig från dig igen.

Lyssna inte på denna person. Haft haft med spelbolag att göra tidigare, dessa spelbolag har en ”relevant avdelning” som är ganska högt uppsatta inom bolaget och går igenom varje case manuellt, och därefter gör en bedömning om man har rätt till återbetalning eller inte - Varav många fler får nej än ja till återbetalning hos de flesta bolag.

Det finns absolut inga garantier, system att lura för återbetalning eller magisk lag dom brutit för att måsta betala ut några pengar.

”För alla er som spelat bort pengar på nedanstående sidor kan jag erbjuda en garanti om återbetalning om ett visst belopp baserat på era förluster.” - Det kan jag garantera att han absolut INTE kan göra. Något är fishy
 

KingKong

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
17 Januari 2023
Meddelanden
12
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Hej.
För alla er som spelat bort pengar på nedanstående sidor kan jag erbjuda en garanti om återbetalning om ett visst belopp baserat på era förluster. Jag kräver ingen förskottsbetalning från er sida.
Sidor det gäller:
Bet365
Leovegas
Unibet
Paf
Mr Green.

Är du en spelare som spelat bort väldigt mycket på följande sidor så gäller samma garanti där: betsafe,betsson, nordicbet.

Pm för vidare info.
Lustigt då han @Cranved tidigare i tråden skriver att dessa sidor som du nämner är svåra om inte omöjliga att få tillbaka från...
 

Erik1253

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
28 April 2021
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Jag skriver även i texten, rakt ut, att vi ej kräver förskottsbetalning, men det kanske du missade. Jag har ingen aning om vad ”Cranved” gör eller vad han jobbar med, jag bryr mig inte. Det jag skrev i min text är det vi står för.
 

Erik1253

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
28 April 2021
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Låt mig gissa. Förskottsbetalning och sen hör man aldrig från dig igen.

Lyssna inte på denna person. Haft haft med spelbolag att göra tidigare, dessa spelbolag har en ”relevant avdelning” som är ganska högt uppsatta inom bolaget och går igenom varje case manuellt, och därefter gör en bedömning om man har rätt till återbetalning eller inte - Varav många fler får nej än ja till återbetalning hos de flesta bolag.

Det finns absolut inga garantier, system att lura för återbetalning eller magisk lag dom brutit för att måsta betala ut några pengar.

”För alla er som spelat bort pengar på nedanstående sidor kan jag erbjuda en garanti om återbetalning om ett visst belopp baserat på era förluster.” - Det kan jag garantera att han absolut INTE kan göra. Något är fishy
Du missade alltså: ”Jag kräver ingen förskottsbetalning från er sida. ”

Fantastiskt med läskunniga människor.
 

Erik1253

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
28 April 2021
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Och till skillnad från er käre vän är vi varken anonyma om det kommer till att vi gör affär eller som sagt kräver betalt för arbete innan pengarna ligger på ert konto. Men snygga försök.
 

Jonn

Aktiv medlem
Poäng: 47
Blev medlem
17 Augusti 2022
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
20
Poäng
47
@Erik1253 Snälla kan du bara sluta exploatera folk som är desperata och behöver professionell hjälp för att övervinna sina missbruk. Jag har tittat på det trådar som du skrivit i tidigare och det handlar mest om skumma krediter och varför du inte får några låneerbjudanden.

Vi har redan en här på forumet som besitter 1000 gånger mer kunskap i ämnet.
 

Erik1253

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
28 April 2021
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Jag förstår inte riktigt grejen här. Ni påstår att Cranved inte kan få till återbetalningar på de sidor som jag efterfrågar. Och vi kräver ingenting, det borde väl således vara positivt. Fortsätt arbeta med den allsmäktige på de bolag han vill arbeta på och ge honom hans pengar för det. Så kan vi fixa de resterande.
Om du läst mina tidigare trådar och har någon form av slutsatsförmåga så kanske du förstår vad jag arbetar med. Det är inte att sitta och ta lån åt mig själv.
Här, jag kan också ta ut massa fina förlikningserbjudanden. Men det är inte detta det handlar om. Om du är intresserad skriv något, men när ni har 0 koll på ämnet så kanske ni inte ska kommentera alls.
 

Bilagor

  • F5F49184-51CE-4AF5-86FA-D30BF43B34BB.png
    F5F49184-51CE-4AF5-86FA-D30BF43B34BB.png
    1.5 MB · Visningar: 78

Jonn

Aktiv medlem
Poäng: 47
Blev medlem
17 Augusti 2022
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
20
Poäng
47
Problemet är att du har fel. Jag har tyvärr en enorm kunskap i ämnet. Varför tror du jag reagerar så starkt på ditt inlägg? Att du bifogar en "bilaga" där du återger ett förlikningsärendet från Unibet på 300 000 kr är moraliskt förkastligt.

Men visst kör på. Jag kommer inte kommentera tråden mer. Vill bara varna er andra.
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
2 161
Mottagna reaktioner
1 915
Poäng
1 247
Att din taktik är att dessa bolag följer ARNs rekommendationer i sina avtalsvillkor är absolut ingen garanti för återbetalning. Kul om du kan hjälpa folk, men formulera om dig i så fall.
ARN kommer i de flesta fall inte att rekommendera en förlikning eller återbetalning bara för att man spelat bort större belopp.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp